Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
inderdaad een eind geleden.
een mooie terug, mooi interieur en een beke aan de "brave" kant zelfs voor u.
maar desondanks een prima foto
mss wel NSFW tag plaatsen, of vragen aan "mod" als je die niet meer kan plaatsen
Ik wil gerust gewaagder posten (foto's genoeg), maar dan is de kans groot dat het toch weer verwijderd wordt, tegenwoordig. Anders lang geleden dat ik nog eens een knuppel in het hoenderhok gegooid heb. Die goeie ouwe tijden.
BTW, de NSFW tag staat er. Ik zie hem verschijnen in de lijst, maar niet in het topic zelf.
Vind het een mooie foto zondermeer.
Naar aanleiding van je antwoord hierboven eens je vorige posts bekeken. Geweldig hoe je er al dan niet gewild in slaagt om een hoop controverse uit te lokken. Hou wel van mensen die hun eigen koers varen en wil je dan ook met aandrang vragen om dat te blijven doen...
CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment