Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
idem dito
fletse gelaatstint (toendertijd enorm poedergebruik) ook in totale overeenstemming met de dertiger jaren opmaak.
Diagonaal pose mooi uitgebracht.
Vind hem mooi, maar vraag me af waarom de scherpte niet op de ogen ligt, maar ongeveer op de haarlijn en de bloem. Jammer eigenlijk, want voor de rest wel knap...
Ik vind net dat dat beetje flou de sfeer extra benadrukt!
Zeer mooi hoor!
Misschien dat ietwat vignetering de sfeer van de 30's nog meer kon/mag benadrukken
Niet noodzakelijk Koen, anders verlies je totaal detail, ik volg Vinny hier dan ook deels wat betreft het flou
Juist en is eveneens zeer toepasselijk op de retro-look. Toen noemde men dat "flou artistique"; kan je gemakkelijk bekomen door te fotograferen dooreen een stuk glas dat cirkelvormig met zeep ingesmeerd werd en daarna lichtjes en partieel helder gewreven met zachte doek.
Comment