Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het maakbare kind.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• het maakbare kind.

Met dit beeld wou ik de ' maakbaarheid ' van een kind tonen, dewelke in de de 21e eeuw aan een opmars bezig is. Door de vergevorderde wetenschap kun je tegenwoordig 'kiezen' of je graag een jongen of meisje hebt, je kan een handicap voorkomen door dna-manipulatie, geslachtsbepaling, ga zo maar verder.

groter formaat op : http://www.flickr.com/photos/35941694@N05/5169667690/

Re: het maakbare kind.

Sjiek man! Like it!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Knappe en krachtige plaat!
      Heel goed over nagedacht
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Tof gedaan!

En nu mag papa de boel weer opruimen of mama zal er zich eens over uitspreken
        HEHE

Comment

@ hierboven : thnx !

260 keer bekeken en 3 reacties...

Comment

Knap idee en technisch heel goed uitgewerkt, maar ik vind het net te veel een "boeltje" op de foto. Ik denk dat je dezelfde boodschap op een meer gestileerde manier in beeld had kunnen brengen indien de tafel minder vol had gelegen.
            slechts mijn gedacht hoor

grtn,
            C.
            People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
            http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

je hebt misschien gelijk, maar wat ik er niet op heb gezet is dat dit eigenlijk de 2e fase is van het beeld.

Mijn eerste poging draaide op dit uit

bij dit beeld ging ik ook voor een klinische look, heel wit en fragiel.
              Uiteindelijk kreeg ik van verschillende personen te horen dat het beeld te leesbaar was geworden, hetgeen waar achteraf bekeken ook mee akkoord ga.. Vandaar mijn 2e poging, die toch een stuk beter is naar mijn bescheiden mening.

In SC is één foto toegestaan plus eventueel een update van de foto als daarom gevraagd wordt.
              Uw tweede heb ik achter een link geplaatst om bovenstaande reden.

Red Falcon
              Moderator
              Last edited by Red Falcon; 14 november 2010, 16:39. Reden: tweede foto

Comment

origineel beeld

Comment

eerste is idd een boeltje. Lijkt veel te hard op mijn manier van werken.

ik vind de eerste heel goed, maar de tweede stukken beter. Steriel beeld doet ook meer denken aan het gebrek aan het organische van de maakbaarheid.
                  The Knight That Says Ni...kon

Comment

leuk concept hoor. Maar het manipuleren van de vruchtbaarheid gebeurt wel op een totaal andere manier

Comment

't idee is goed, de foto is wat te druk voor mijn goesting... en het licht, links boven in de hoek trekt m'n aandacht...
                      contrasten zijn erg sterk, maar ik neem aan dat je dit zo bedoelt hebt... had het wel eens willen zien met minder contrast, minder "blacks"
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Voor mij ook de originele foto!
                        hele mooie

Comment

Working...
                        X