Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dancing Queen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dancing Queen

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Handje zit er gewoon aan hoor
    Een beetje logisch brein snapt ook dat het handje naar beneden gebogen is., daar waar ze haar shawl vast heeft. Er mag nog wel een beetje nagedacht worden bij een foto
    tuurlijk weet ik dat ook dat het handje eraan zit.
    niet dat ik het beter kan maar het viel me onmiddelijk op.

grts
    Korandoke
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

Waarschijnlijk kan jij het net zo goed, zo niet beter...maar daar gaat het niet zo om.
      Het gaat mij erom dat mensen er moeite mee hebben als een foto niet tot in de puntjes "klopt" en willen het complete voorgeschotelde pakketje met alle handjes, vingertjes anatomisch "correct" gefotografeerd. Leuk bij een model wat voor je gedrapeerd ligt in de studio en waar je 100% controle hebt haar/zijn houding.
      Nog leuker is een foto, waar je heel even je hersens moet gebruiken, voor je beseft dat een foto toch anatomisch correct is

Ik doelde overigens niet specifiek op jouw reactie, maar meer op een gedachtegang die bij veel fotografen op BD heerst:
      "Ik zie het niet...dus is het er niet"

Comment

Ga rustig zitten Monica, ff diep ademen, geen stress lieve schat.

We weten allemaal wat je kan, en we weten ook dat kindjes zich nie in een vormpje laten persen zoals een volwassen model, dan is het speelse en het natuurlijke er af.

Hier had je gewoon de tegenslag met dat handje.
        Was dat iets anders geweest dan zou het niemand opvallen.

Jij kan zeer mooi fotos maken, je hebt gewoon een klein beetje pech gehad.

Comment

Zou niet erg spontaan overkomen als het handje er maar half ,deels eruit kwam
          is nu een spontane beweging, van een zeer knap modelletje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ga rustig zitten Monica, ff diep ademen, geen stress lieve schat.
            Kun je hiermee ophouden en je beperken tot de foto? Dank.

Jij kan zeer mooi fotos maken, je hebt gewoon een klein beetje pech gehad.
            Bedankt voor het compliment...ik heb echter niet het gevoel dat ik pech had

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Zou niet erg spontaan overkomen als het handje er maar half ,deels eruit kwam
              is nu een spontane beweging, van een zeer knap modelletje
              Thank you sir

Comment

Een hele mooie weer, knap gedaan. Maare even voor m'n nieuwschierigheid. Hoeveel shots had je nodig om ook die doek (of wat dat dan ook is) er zo gaaf op te krijgen ?

Comment

schoontje

als je in SC post moet je er tegen kunnen dat iedereen zijn zegje doet over je foto
                  dus ni altijd zo in 't verweer gaan tegen opmerkingen (goed- of kwaadschiks)

k zou zeggen: laat de rest van je foto's maar komen
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Niets op aan te merken buiten het feit dat ik dit een prachtfoto vind.
                    Trouwens leuke en mooie website. Dan is die van mij er nog niets tegen
                    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

Comment

Ik vind het een hele mooie foto van een erg leuk model (in spé)
                      Paulusz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IL Corvo Bekijk bericht
                        Een hele mooie weer, knap gedaan. Maare even voor m'n nieuwschierigheid. Hoeveel shots had je nodig om ook die doek (of wat dat dan ook is) er zo gaaf op te krijgen ?
                        3 foto's precies. De shawl kwam hier het mooiste uit. Ik schiet niet zoveel dezelfde foto's (je zit sowieso met een oplaadtijd van je flitslampen en kids zijn snel afgeleid)
                        Dank je wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                          schoontje

als je in SC post moet je er tegen kunnen dat iedereen zijn zegje doet over je foto
                          dus ni altijd zo in 't verweer gaan tegen opmerkingen (goed- of kwaadschiks)

k zou zeggen: laat de rest van je foto's maar komen
                          Hmm...ik kan kritiek best hebben, maar deze is zo voorspelbaar en ik persoonlijk geef veel meer om sfeer dan om anatomische "perfectie". Dat is alles. Ik wil daarbij niemand zijn mening ontzeggen
                          Maar oke, ik zal ook feedback waar ik niet zoveel mee kan, moeten leren incasseren. Tx!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                            Niets op aan te merken buiten het feit dat ik dit een prachtfoto vind.
                            Trouwens leuke en mooie website. Dan is die van mij er nog niets tegen
                            Tof dat je daar over begint...de website is nog lang niet af, maar mijn man bouwt er elke dag gestaan aan...handig hoor zo'n programmeur Ik zal eens op jouw website gluren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Thank you sir
                              Your welcome

Comment

Prachtige foto! De kleuren in deze foto zijn ook zeer mooi!

Comment

Working...
                                X