Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier eens een extremere bewerking , gaf me de indruk van een schilderij , model Ilse.
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik vind het alvast een prachtig beeld en heel geslaagde bewerking
Wel heb ik de indruk (kan verkeerd zijn natuurlijk) dat beeld in hoogte "verlengd" is waardoor bijv. handen onnatuurlijk lang lijken. Maar zelf dan nog vind ik het een heel opmerkelijke en mooie foto
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
in de lengte niets verhoogd hoor , zo zag het model eruit
En ze had idd big ..... , maar daar spreken we ons niet over uit ...
mvg
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
de aandacht gaat automatisch naar het midden van het beeld... omdat dit deel gewoon sterker belicht is...
je kan de foto nog redden door er een vierkante foto van te maken en de onderkant er af te snijden... die brengt uiteindelijk weinig bij aan het beeld (staan er maar half op)
Portret met speciaal cachet.
Niet anders croppen, wel zo laten.
Blijft steeds boeien. Een Mona Lisa, niet om de smile, maar om de intrigerende uitstraling.
de aandacht gaat automatisch naar het midden van het beeld... omdat dit deel gewoon sterker belicht is...
je kan de foto nog redden door er een vierkante foto van te maken en de onderkant er af te snijden... die brengt uiteindelijk weinig bij aan het beeld (staan er maar half op)
bedankt voor je comment , wat het licht betrefd , is een 2de laag met lichtbron in het midden die uitspat naar alle hoeken , zie je aan de sterren(lichtvlekjes) in het beeld , om zo tot deze schilderachtige tint te komen ...
mvg
*BD1033BE*
Ik vind het wel een speciaal beeld. Heb me ook afgevraagd waarom hij zo uitgerekt lijkt.... kan het komen omdat er een deel van het hoofd en schouders wegvallen door het doek en het daardoor niet meer in verhouding lijkt te zijn?
De bewerking zou ik zelf nooit doen maar ik vind het zeer geslaagd.
*BD1033BE*
Comment