Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een monster geflitst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een monster geflitst

Dit is men allereerste flits foto.
    Softbox langs rechts en reflector langs links en dan nog een flitser linksachter, effe testen...
    Snel men zoon op tafel gezet, gelukkig valt het behang aan de muur mee als achtergrond en dan mocht hij een monster nadoen. Het duurde echter niet lang of er volgde 'mag ik eens kijken papa' en dat was dan meteen het einde van de schoot.
    Enkele leuke foto's voor de familie, maar wat zegt een buitenstaander hiervan?

aanpassing van de schaduw
    Last edited by Bablo; 9 november 2010, 22:39.
    Graag een eerlijke mening.

Re: Een monster geflitst

Absoluut geen slechte foto!

Misschien wat jammer van de schaduw op het gezicht vind ik.

PS: ik denk dat je meer respons zal krijgen als je je foto's in Fotohoek plaatst ipv bij Shoot
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

hier is het berichtje fotoloos..
      oeps 't is opgelost...

heel mooi..
      leuk werk....
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

Comment

[Mod-LesC]Intussen heeft de TS opnieuw gepost, wat tegen alle regels is. Ik heb de twee topics nu samengevoegd in Showcase, want in Het oordeel van... was de eerste gemaakte topic echt niet op z'n plaats.[/Mod]
        Last edited by LesC; 9 november 2010, 20:11.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

inderdaad als je erop let dan valt de shaduw in het gezicht op, heb deze proberen weg te werken maar ik blijf het zien dat er gephotoshopt is , dus laat ik de foto zo, later nog eens proberen.
          Graag een eerlijke mening.

Comment

Working...
          X