Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@BD-Live

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @BD-Live

    Met dank aan het onbekende model.


    Update - krachtig verscherpt in BD_Sizer

    Last edited by Koen; 7 november 2010, 09:23. Reden: slechts 1 update toegestaan
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

  • #2
    Re: @BD-Live

    257 keer en geen response....
    heel waarschijnlijk omdat je hier in SC alleen je beste perfecte foto's moet plaatsen wat deze niet is volgens mijn standpunt.
    Dit beeld kan veel scherper maar voor de rest is die belichting en kleur lekker hoor..
    Mooie look ook van het model..ze geeft een rustige indruk met een ontspannen mond.
    Boven kant mag ook een cm of 2 vanaf..
    De schaduw van de luidspreker boxen of wat het ook is stoort me wel een beetje.
    Het is een verdienstelijke poging.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: @BD-Live

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      257 keer en geen response....
      heel waarschijnlijk omdat je hier in SC alleen je beste perfecte foto's moet plaatsen wat deze niet is volgens mijn standpunt.
      Dit beeld kan veel scherper maar voor de rest is die belichting en kleur lekker hoor..
      Mooie look ook van het model..ze geeft een rustige indruk met een ontspannen mond.
      Boven kant mag ook een cm of 2 vanaf..
      De schaduw van de luidspreker boxen of wat het ook is stoort me wel een beetje.
      Het is een verdienstelijke poging.
      Ja is wel een beetje waar vrees ik. Is een beetje "pro-case" denk ik

      Mooi foto met natuurlijke belichting. Mist misschien wel wat scherpte in gezicht, nee ?

      Comment


      • #4
        Re: @BD-Live

        had ze nog niet gezien... keylight zit goed, hairlight ook... zachte schaduwpartij,
        doch inderdaad zoals reeds opgemerkt, de oogjes zijn niet erg scherp, hier is iets misgelopen...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #5
          Re: @BD-Live

          De opmerkingen over de scherpte zijn bijzonder terecht. Ben nog eens naar de oorspronkelijke gaan kijken en die is (gelukkig) haarscherp rond de ogen.
          Er is duidelijk iets misgelopen bij het resizen. Ik ben er nog niet uit.
          Dit is het origineel JPG-bestand

          Alleszins bedankt voor het kijken en de terechte kritische opmerkingen.
          Last edited by jr52; 5 november 2010, 19:26.
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: @BD-Live

            de originele is idd scherp en zelfs beter van compo (geen stuk bovenaan)
            denk dat je er een knappe foto moet van kunnen maken

            Comment


            • #7
              Re: @BD-Live

              Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
              de originele is idd scherp en zelfs beter van compo (geen stuk bovenaan)
              denk dat je er een knappe foto moet van kunnen maken
              Haarscherp rond linker oog maar niet rond rechter, of ligt dat aan mijn zaterdagmorgendzicht ?

              grtz,
              M

              Comment


              • #8
                Re: @BD-Live

                Deze is veel beter uitgesneden maar veel te sterk verscherp, je ziet elk klein detail in de huid.
                Niet echt flatterend voor het model.
                Ik zou ofwel de foto wat minder verscherpen (maar meer dan je eerste) of anders selectief enkel haar rechter oog scherper maken zodat ze beiden scherp zijn maar haar huid gespaard blijft.

                Comment


                • #9
                  Re: @BD-Live

                  Bedankt allen voor het geduld en de feedback. Ik krijg mijn foto's maar niet op een bevredigende manier op het web!
                  "Just do it !"

                  http://jr52.be/index.html

                  Comment

                  Working...
                  X