Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad hair day.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bad hair day.

Eentje van op BD live.Hopelijk vinden jullie dit iets.
    Dit was met 1 lamp in de schaduw van Henk van Cauwenbergh

Camera Model: Canon (Canon EOS 5D)
    Lens Focal Length: 140,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/500 sec
    F-Number: F4,0
    ISO: 1600
    Compensation: EV 0/1
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: Bad hair day.

Pascal, nu stel je me toch teleur, heb de foto al enkele malen bekeken vandaag en hoop stiekem op een foute upload ofz.. Kortom, van jou verwacht ik toch een op en top scherpe foto. De scherpte is hier toch wel ver zoek en ik zie geen meerwaarde wat betreft de onscherpte..

Helaas, qua beeld had hij mij wel kunnen bekoren.

Grtz
    ::: Flickr :::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
      Pascal, nu stel je me toch teleur, heb de foto al enkele malen bekeken vandaag en hoop stiekem op een foute upload ofz.. Kortom, van jou verwacht ik toch een op en top scherpe foto. De scherpte is hier toch wel ver zoek en ik zie geen meerwaarde wat betreft de onscherpte..

Helaas, qua beeld had hij mij wel kunnen bekoren.

Grtz
      Tja zo te zien na 303 keer bekeken te zijn toch 1 reactie die ik waardeer..
      Ik weet dat deze onscherp was maar dat komt door de beweging van het model..De sluitertijd was nogtans snel genoeg maar somige opnames moet je nu eenmaal over de schreef gaan..
      Dank je voor de reactie en de anderen om te kijken..Snel naar een andere.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Tja zo te zien na 303 keer bekeken te zijn toch 1 reactie die ik waardeer..
        Ik weet dat deze onscherp was maar dat komt door de beweging van het model..De sluitertijd was nogtans snel genoeg maar somige opnames moet je nu eenmaal over de schreef gaan..
        Dank je voor de reactie en de anderen om te kijken..Snel naar een andere.
        Je foto in beoordeling vind ik dan weer wel een goeie! Tof dat je het waardeert, en veel succes met de volgende plaat.
        ::: Flickr :::

Comment

Working...
        X