Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen slechte foto, maar toch enkele puntjes van verbetering:
- De Hoed linksboven verdwijnt in de achtergrond. Een lichtje langs achteren had dat kunnen oplossen.
- De hand en de borst van het model zijn serieus grauw tegenover haar gelaat. Komt wat morbide over zo.
- De Hoed linksboven verdwijnt in de achtergrond. Een lichtje langs achteren had dat kunnen oplossen.
Zal van je monitor afhangen want bij mij komt hij wel mooi los. Ik vind het zeker geen slecht beeld maar de ogen zijn té hard opgehaald, het is goed dat je dat doet maar het mag nooit opvallen.
De hand en de borst van het model zijn serieus grauw tegenover haar gelaat. Komt wat morbide over zo.
hier ben ik het mee eens, de huid ziet er wat wasachtig uit.
Haar (te fel) oogwit stoort met toch een beetje. Zeker in combinatie met de voile voor haar ogen, waardoor het lijkt alsof ze een gigantisch "putje" heeft (hoe heet zo'n ding waar je tranen uitkomen?)
Zal van je monitor afhangen want bij mij komt hij wel mooi los.
Nee, ligt niet n fred zijn monitor. Ik zie het ook. Goede monitor, juist gecalibreerd en ik weet zeker dat een goede fotograf als Frederique met de juiste spullen werkt
Dus.....jouw monitor maar eens nakijken.
OT
ik volg de punten van mijn voorgangers, mooie foto, maar er valt wat an te verbeteren.
Bedankt voor de reacties allen.
Jullie opmerkingen zijn op sommige puntjes terecht.
Eerst en vooral dit is "geen studio-opname ". Dus achteraan het hoofd een lichtje plaatsen, ok in een studio maar buiten in een park moest ik het doen met de natuurlijke belichting die er nog was. De ogen ga ik nog wat aanpassen en het wit een beetje temperen. Aan de huid ( hand en borst ) weet ik echter niet goed hoe te verbeteren. Tips zijn welkom natuurlijk. Bedankt voor jullie tijd en comments.
Hoed zal wel op het randje zijn, maar bij mij komt het randje er toch nog net door...
Lichtje van achter is in een park overigens wel toegelaten hoor
De hand is echter een groter minpunt voor mij (aanpassen et selective color en masker leggen)
Voor de rest best wel mooi hoor
Retro-stijl spat ervan af. Mooie sprekende gelaatsuitdrukking (niks plastieks aan).
Lichaamshouding past volledig in het plaatje. Kledij ook.
I love it!
Ik ben ervan overtuigd dat je op basis van de opmerkingen hier nog verder zal werken aan je foto. Wil hem dus nog eens zien na dat werkje.
Comment