Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zwangerschap deel 3
Collapse
X
-
-
Re: Zwangerschap deel 3
Als je deze vergelijkt met de vorige (kleurenversies) dan vind ik deze toch mooier, zachter, passend bij het onderwerp.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
je bent een beetje ouderwets henk
Ik volg je wel...ik hou ook van zacht...maar waarom "mag" een meid niet showen met haar buik...in vol ornaat?
Volg je me een beetje? Mijn klantje wilde een demi moore achtige foto. show what you got girl
Bij deze foto heb ik haar geinstrueerd....maar de dame in kwestie is meer gecharmeerd van de andere foto's.
Comment
-
vind dit weer een heel mooie hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtje bent een beetje ouderwets henk
Ik volg je wel...ik hou ook van zacht...maar waarom "mag" een meid niet showen met haar buik...in vol ornaat?
Volg je me een beetje? Mijn klantje wilde een demi moore achtige foto. show what you got girl
Bij deze foto heb ik haar geinstrueerd....maar de dame in kwestie is meer gecharmeerd van de andere foto's.
LOL toch....Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk berichtVind deze toch ook mooier dan de andere 2. En daarvoor hoef je helemaal niet ouderwets te zijn.. idd lol.
Vandaar dat ook deze mijn voorkeur geniet!
En lekker zwart-wit is tijdloos.
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtIk had haar de handen onderaan de buik laten houden, maar terug een mooie...
Waarom dan toch onderaan haar buik, leg me dat nu eens uit. Is dat een standaardregel?
daar doe ik allang niet meer aan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtZe voelde beweging DAAR waar haar handen lagen. Onderaan de buik....dar zit het kindje niet
Ik hou zelf van foto's waar handen onderaan zijn, waar de baby 'letterlijk' meegedragen wordt in het coconnetje van je armen.
Die baby zit trouwens evenveel onderaan hoor, zeker bij 39-40 weken zwangerschap, waar een baby al vaak ingedaald is en je baby dus al vrij laag hangt. (dat weet jij toch ook eh, het is maar voor de mannen deze voorlichting)
Handen op de buik breken de mooie rondingen van een buik ook wel, maar het is niet dat het niet kan eh, ik ben gewoon benieuwd of je foto's het met handen eerder onderaan de buik.
Comment
-
Ik ben nog eens naar de vorige gaan kijken ook. Ik vind dit de betere
De kleuren versie had ik al op een slechte(re) monitor bekeken en daarom eerst nog eens thuis. Ik had en heb nog steeds die indruk dat er een blur'tje over ligt (correct me if I am wrong en het is natuurlijk blasphemie in de Monica stijl). Hier duidelijk niet en daarom is dit mijn voorkeurGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
Comment