Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Met model, MU en pose is niks mis. Maar cadrering en belichting??
Deze belichting is precies wat ik wilde bekomen... Het geeft voor mij perfect de sfeer weer die ik wilde verkrijgen. Technisch is hier volgens mij ook niks fout. Nergens overbelichting op het gezicht van het model
En kadrering? Wat is hier volgens jou fout? Is hij niet juist volgens de gulde snede misschien?
Deze belichting is precies wat ik wilde bekomen... Het geeft voor mij perfect de sfeer weer die ik wilde verkrijgen. Technisch is hier volgens mij ook niks fout. Nergens overbelichting op het gezicht van het model
tja ...anders had je haar hier niet in Showcase geplaatst hè.
vooral de lippen net iets uiteen heel goed.
grt,bouk.
En kadrering? Wat is hier volgens jou fout? Is hij niet juist volgens de gulde snede misschien?
µ
En welke sfeer wilde je creëren?
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Tjernobil.
In militaire termen Flash to bang. Nu nog wachten op de BANG.
Ale gekheid op een stokje.
Ik denk dat het effekt wel had over gekomen als het rechtse deel progressief goed belicht zou zijn.
Dus een overgang van zeer fel naar voldoende belicht, met daartussen het model.
Bij ieder afbeelding heb je zo'n punt waarop alles in elkaar valt en je zegt dat is de foto.
Bi deze heb je dat niet. Alsof het een glad opervlak is waarop je geen vat hebt.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment