Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nadia...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nadia...


    Graag jullie mening!
    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

  • #2
    Re: Nadia...

    vind dit wel mooi hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Nadia...

      Nice one! Zowel pose als compo als hoofddeksel.

      'k twijfel alleen aan het iets weinige licht net onder de schouderbladen van het model. Dat is nogal een grote donkere 'vlek'. Ietsie-pietsie meer licht daar zou hem perfect gemaakt hebben voor mij

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Nadia...

        mooi zeker het licht
        canon 5dm2

        Comment


        • #5
          Re: Nadia...

          Een hele mooie Cameljack
          Misschien dat Frederique wel een punt heeft met het licht onder haar arm. Ietsje pietsje oplichten?

          Comment


          • #6
            Re: Nadia...

            mooie toning, pose, styling, ... voor mij geslaagd dus!
            No rules. Great shots.
            -
            Online

            Comment


            • #7
              Re: Nadia...

              Heerlijk toch ?
              Zwart vlakje... mjah beetje. Stoort het me : nee niet echt..
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

              Comment


              • #8
                Re: Nadia...

                Bedankt voor de comments! Hmm, het oplichten onder de armen? Misschien... 'k ga er vanavond nog is naar kijken, maar 'k ben niet zeker of ik een aanpassing ga maken... (koppig... )
                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

                Comment


                • #9
                  Re: Nadia...

                  Fantastische opname !
                  Z900
                  Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nadia...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
                    Bedankt voor de comments! Hmm, het oplichten onder de armen? Misschien... 'k ga er vanavond nog is naar kijken, maar 'k ben niet zeker of ik een aanpassing ga maken... (koppig... )
                    Je hebt gelijk hoor...tis jouw foto en jij hebt een bepaald beeld in je hoofd, van hoe je het hebben wilt.
                    Met of zonder....het is gewoon een schitterende foto. Het is ook de kwetsbare uitstraling van het model, samen met de genuanceerde belichting die een fijne sfeer schept.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nadia...

                      Ik denk dat de belichting niet beter kan.
                      Maar deze hobby-ist vraagt zich toch af of het een natuurlijke pose is, en verbaast zich er dan over dat een - dan - onnatuurlijke pose dan blijkbaar toch mooi gevonden wordt door "pro's" ...
                      (En snapt dat niet )


                      P.S.
                      Als ik het plaatje in 2 snij, boven- en onderhelft (ongeveer), dán krijg ik 2 beelden waar ik wél wat mee kan.
                      Nu komt het onnatuurlijk en gekunsteld op mij over, hoe goed het technisch ook is/kan zijn.
                      Last edited by JohnB; 11 oktober 2010, 21:52.
                      Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nadia...

                        Met poses en expressies maak of breek je een foto.
                        ik vind dit helemaal niet onnatuurlijk. Ik zie een mooie kwetsbare vrouw...juist door haar "bodylanguage""

                        Maar ik geef toe...als beginner moest ik er ook aan wennen hoor. Als je wat meer hier vertoefd en je zelf aan dit soort fotografie waagt, dan zul je merken dat een pose essentieel is voor je foto.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nadia...

                          Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
                          Ik denk dat de belichting niet beter kan.
                          Maar deze hobby-ist vraagt zich toch af of het een natuurlijke pose is, en verbaast zich er dan over dat een - dan - onnatuurlijke pose dan blijkbaar toch mooi gevonden wordt door "pro's" ...
                          (En snapt dat niet )


                          P.S.
                          Als ik het plaatje in 2 snij, boven- en onderhelft (ongeveer), dán krijg ik 2 beelden waar ik wél wat mee kan.
                          Nu komt het onnatuurlijk en gekunsteld op mij over, hoe goed het technisch ook is/kan zijn.
                          Nou, Nadia zomaar in tweeën snijden... Zal ze niet graag horen!

                          Nee, ernstig... niemand is verplicht een foto mooi te vinden, gelukkig genoeg... Anderzijds zie ik niet waarom deze pose onnatuurlijk zou zijn? Nadia staat gewoon redelijk in zichzelf gekeerd te poseren en het is net dat gevoelige aspect van de pose dat dit amateurke deed besluiten juist deze foto af te werken en te presenteren. Maar voila, dat is gewoon mijn smaak, mijn goesting... Dat je me daar niet in volgt.... dat is volkomen ok.
                          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nadia...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
                            dit amateurke deed besluiten...
                            nederigheid siert een mens

                            Vind hem mooi belicht. Pose is op zich niet naturel, niemand gaat zo staan met de handen.
                            Maar voor fotografie vind ik het wel kunnen. Het is juist de combinatie van naturel en "het poseren" en dan poseren zonder te overdrijven, dat deze foto mooi maakt.
                            Uiteraard in samenwerking met de belichting.
                            Een amateur maakt zich druk om scherpte
                            een professioneel maakt zich druk in de verkoop
                            een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nadia...

                              dik in orde; mooi concept & toning. Belichting mss iets te hard waardoor er op haar romd wat harde & donkere schaduwen te zien zijn..

                              Comment

                              Working...
                              X