Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

According to the Laws of Animals...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • According to the Laws of Animals...

    Today I spend 90 % of my time and money on woman,...the rest I wasted...

    Faustine, MUA: Tanja.

    Enjoy, and let the sun shine in! Daniel


    .
    Last edited by fotodan; 9 oktober 2010, 15:36.

  • #2
    Re: According to the Laws of Animals...

    A nice picture man
    something different
    but a works great, i like it .



    perhaps you might think about placing the NSFW tag
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: According to the Laws of Animals...

      heel leuk gedaan, past ook wel in het dieren sub.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: According to the Laws of Animals...

        ik vind het geheel een beetje carnavalesk.
        niet zo geslaagd dus.
        maar 't is misschien een kwestie van smaak ...

        Comment


        • #5
          Re: According to the Laws of Animals...

          Ik volg Control Z. Modellen gaan blijkbaar ver om gefotografeerd te worden!

          Comment


          • #6
            Re: According to the Laws of Animals...

            Ik volg Control Z. Modellen gaan blijkbaar ver om gefotografeerd te worden!
            Hum, heel eigenaardige comment ?....heeft eigenlijk ook niets te maken met fotografie wat je hier neerschrijft

            Je velt hier trouwens een oordeel over het model zelf

            Je kent het model ook niet, hoe kan je dan een oordeel vellen over hoever ze wel mag gaan?...of is dit uit frustratie geschreven?

            Trouwens,...ik had dan ook eens graag vernomen wat "ver" is?

            Je kan heel klassieke beeldjes maken natuurlijk, een braaf portretje af en toe!...doe ik ook geregeld,...niets mis mee

            Maar als je met drie creatieve mensen in de de studio zit, nou dan zitten onze grenzen zeker "verder" dan dit.

            Zonder deze ietwat teugelloze creativiteid,...ja dan hoeft het voor mij ook niet meer......en voor de meeste van mijn modellen trouwens ook niet

            Grtz, Daniel

            Comment


            • #7
              Re: According to the Laws of Animals...

              Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              Hum, heel eigenaardige comment ?....heeft eigenlijk ook niets te maken met fotografie wat je hier neerschrijft

              Je velt hier trouwens een oordeel over het model zelf

              Je kent het model ook niet, hoe kan je dan een oordeel vellen over hoever ze wel mag gaan?...of is dit uit frustratie geschreven?

              Trouwens,...ik had dan ook eens graag vernomen wat "ver" is?

              Je kan heel klassieke beeldjes maken natuurlijk, een braaf portretje af en toe!...doe ik ook geregeld,...niets mis mee

              Maar als je met drie creatieve mensen in de de studio zit, nou dan zitten onze grenzen zeker "verder" dan dit.

              Zonder deze ietwat teugelloze creativiteid,...ja dan hoeft het voor mij ook niet meer......en voor de meeste van mijn modellen trouwens ook niet
              met alles eens.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: According to the Laws of Animals...

                Awel Daniël, deze vind ik echt heel goed: zowel concept als uitvoering ervan. De pose van het model, de props, de fantastisch passende kleur, het licht dat mooi valt vooraan het model... Zalig beeld! Proficiat!!

                Hopelijk is dit één beeld uit een reeks in hetzelfde genre, want ik kijk echt uit naar jouw creativiteit met andere 'dier-modellen'

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: According to the Laws of Animals...

                  BTW...prachtige vrouw..
                  Mooi concept en idee.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #10
                    Re: According to the Laws of Animals...

                    Dat creatieve brein van jou maakt overuren. Maar dit is echt een waanzinnig gave foto Daniel! Dat licht op de voorkant van het model valt, is zo mooi en zo subtiel.
                    Hier kan ik uren naar kijken, chapeau!

                    Comment


                    • #11
                      Re: According to the Laws of Animals...

                      Dat creatieve brein van jou maakt overuren. Maar dit is echt een waanzinnig gave foto Daniel! Dat licht op de voorkant van het model valt, is zo mooi en zo subtiel
                      Dank je wel Monica,...een kleine anecdote over mijn licht hier:

                      De dag voor de shoot had ik op een rommelmarkt twee occasie flitsers zien liggen, ze leken mij nog in deftige toestand,

                      en na effe (af)bieden waren ze alle twee van mij voor amper 125 Euro !

                      Deze heb ik dan de volgende dag bij dit shootje uitgetest, en ziehier het resultaat

                      Zo zie je wel dat je niet steeds het duurste van het duurste nodig hebt

                      Bedankt iedereen voor de comments !

                      Daniel

                      Comment


                      • #12
                        Re: According to the Laws of Animals...

                        Zeer mooi studiowerk en prima casting in elk geval. Artistiek concept ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: According to the Laws of Animals...

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                          etest, en ziehier het resultaat

                          Zo zie je wel dat je niet steeds het duurste van het duurste nodig hebt
                          Dat je niet veel betaalde wil nog niks zeggen, Daniël
                          't kan het duurste van het duurste zijn dat je in tweedehands voor een prikje hebt gekocht. Dan werk je nog met topmateriaal

                          Mvg,
                          Frederic

                          Comment


                          • #14
                            Re: According to the Laws of Animals...

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                            Dank je wel Monica,...een kleine anecdote over mijn licht hier:

                            De dag voor de shoot had ik op een rommelmarkt twee occasie flitsers zien liggen, ze leken mij nog in deftige toestand,

                            en na effe (af)bieden waren ze alle twee van mij voor amper 125 Euro !

                            Deze heb ik dan de volgende dag bij dit shootje uitgetest, en ziehier het resultaat

                            Zo zie je wel dat je niet steeds het duurste van het duurste nodig hebt

                            Bedankt iedereen voor de comments !

                            Daniel
                            Daniel....soms zijn dingen geen toeval....misschien vond jij die lampen niet, maar zij jou Wat klinkt dat zweverig...maar ik geloof wel een beetje in : het heeft zo moeten zijn.
                            Hoe dan ook....je hebt gelijk. Je hoeft geen super sjieke set te hebben om mooie foto's te maken.Dat heb je hiermee duidelij bewezen Ik heb de foto aan mijn collegaatjes laten zien op het werk...ook de "leken" vonden hem prachtig! (en nee....dat waren allemaal meiden....dus objectief heren)

                            Heb je enig idee hoe deze eruit ziet op groot formaat?

                            Exposeren fotografen zoals jij (maar ook anderen hier) je foto's? Dit moet gewoon gezien worden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: According to the Laws of Animals...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Dat je niet veel betaalde wil nog niks zeggen, Daniël
                              't kan het duurste van het duurste zijn dat je in tweedehands voor een prikje hebt gekocht. Dan werk je nog met topmateriaal

                              Mvg,
                              Frederic
                              zemelaar

                              Comment

                              Working...
                              X