Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elisa,

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Elisa,

    Mooi gedaan, schitterend model.
    Vind het alleen jammer van de verticale voeg in de achtergrond.
    Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
    Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

    Comment


    • #17
      Re: Elisa,

      Goh jong wat een commotie weer over wa kan en niet!!
      Terwijl het best wel een super fotoke is.

      Heeft zo een net uit bed mood
      nikon stuff

      Comment


      • #18
        Re: Elisa,

        Schaduw zie ik maar een harde shaduw zie ik ook niet.
        Uitsnede aan handen, heb er ook wat moeite mee.
        ('t Is idd niet volgens de vlf of andere fotoclubs regeltjes)
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #19
          Re: Elisa,

          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Net daarom wil ik mijn beeldjes liever niet in die hof..
          Komaan,doe je ogen even open,de afgesneden vingers dat kan echt niet.
          Dat is een beginnersfout zoiets,heeft niks met fotografische vrijheid te maken.
          De ogen van het model zijn dood,net alsof ze net met de ogen knipperde toen er werd afgedrukt.
          Over die keiharde slagschaduw ga ik het niet hebben
          Dit is een intrigerend beeld en dat maakt 90% van de foto uit (zie Helmut Newton). Schaduwen horen bij de fotografie en dit is iets wat mr. Awacs nog moet leren.
          Voor mij ook liever met handen, maar dit vind ik een detail.

          Comment


          • #20
            Re: Elisa,

            Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
            Dit is een intrigerend beeld en dat maakt 90% van de foto uit (zie Helmut Newton). Schaduwen horen bij de fotografie en dit is iets wat mr. Awacs nog moet leren.
            Voor mij ook liever met handen, maar dit vind ik een detail.
            Mr Awacs zou jullie nog veel kunnen leren Mister.
            Gelukkig dat Mr Awacs jullie af en toe eens erop wijst hoe klungelig jullie werken
            Enkele cm achteruit en die vingertjes stonden erop
            Die vieze voeg had kunnen vermeden worden
            En naar Helmut Newton moeten we niet terug

            Comment


            • #21
              Re: Elisa,

              Awacs, je verziekt dit topic met je gebral. Harde slagschaduw... Vergroot de foto eens in PS en bekijk de overgang van schaduw naar licht voor je dit soort stupide opmerkingen maakt.
              Je kan het misschien niet eens zijn met de compo (voor mijn gevoel wringt deze ook een beetje...teveel ruimte boven, te weinig onder) en de uitdrukking van het model,
              maar dit is gewoon een prima belichte zwart-wit foto. Het spijt me...maar ga je eigen fotografische kwaliteiten aub niet meten met die van Lennert, dat bespaart je een nog grotere afgang.

              Comment


              • #22
                Re: Elisa,

                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Mr Awacs zou jullie nog veel kunnen leren Mister.
                Gelukkig dat Mr Awacs jullie af en toe eens erop wijst hoe klungelig jullie werken
                Enkele cm achteruit en die vingertjes stonden erop
                Die vieze voeg had kunnen vermeden worden
                En naar Helmut Newton moeten we niet terug
                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Net daarom wil ik mijn beeldjes liever niet in die hof..
                Komaan,doe je ogen even open,de afgesneden vingers dat kan echt niet.
                Dat is een beginnersfout zoiets,heeft niks met fotografische vrijheid te maken.
                De ogen van het model zijn dood,net alsof ze net met de ogen knipperde toen er werd afgedrukt.
                Over die keiharde slagschaduw ga ik het niet hebben
                Komaan man, je opmerkingen zijn echt onterecht dat je met de handen problemen hebt, daar kan ik nog inkomen (al heb ik daar geen problemen mee). Ik heb echter wel problemen met de manier waarop je de andere fotografen hier klungelaars noemt.. Wie bent jij om zoiets te verkondigen? Beginnersfout? Je aan de regels houden, dat is een beginnersfout Trouwens, welkom in 2010 (thank god dat de wereld in 2012 vergaat zeker? al die prutsers ineens weg
                No rules. Great shots.
                -
                Online

                Comment


                • #23
                  Re: Elisa,

                  [offtopic:] Persoonlijk ben ik er mee voor om de foto te beoordelen, dan dat de fotograaf beoordeeld wordt. Misschien heb ik me hier in het verleden ook al aan gezondigd (voor diegene die nu het nodig vinden om de search-button te gaan gebruiken), waarvoor m'n excuses dan! [/offtopic]

                  on topic:
                  Ik vind dit een sprekende foto! De out-of-bed look... (een beetje ook een nog-steeds-last-van-de-fantastische-avond look, hehehe)
                  De overgang van de verlichtte muur naar de donkere schaduw is ook heel aansluitend bij de look van het model: out of the dark into the light! (zoals de ogen aangeven).

                  En betreft het 'afsnijden' of niet van die vingertjes... goh... ik mis die vingertjes eigenlijk niet in dit beeld! Regeltjes... je weet wat je ermee kunt doen? Ze zijn een leidraad tot de betere foto, maar t is net op het moment dat je van de geijkte paden ofwijkt dat het interessant wordt: je breekt met regels, maar je moet nog steeds de gunst van de kijker weten te pakken, dat gebeurt volgens mij hier!

                  Zo heb ik gisteren een quad-tochtje in de Ardennen gedaan: prachtig als je op het zachte asfalt rijdt... maar, hell, wat een trip als je van het onverharde in gaat! Stenen, waterplassen, modder, boomstronken,... what a ride!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #24
                    Re: Elisa,

                    Ik volg de goegemeente toch wel wat de vingertjes betreft (had ze der liever bij gezien), maar.... verder is dit toch wel weer heel lekker gedaan. Very nice!
                    Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

                    Comment


                    • #25
                      Re: Elisa,

                      stel, je zet de vingertjes er wel op; dan creëer je al snel weer een knieën probleem.
                      nee lekker houden zo.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Elisa,

                        Edit mod Koen : OFF-TOPIC deel verwijderd

                        Lennert....

                        TOP plaat man...

                        1 van de betere van de laatste maanden...
                        Zo puur....
                        Last edited by Koen; 10 oktober 2010, 22:44.
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #27
                          Re: Elisa,

                          Ik vind het een zeer sprekende foto! Gans die reeks is trouwens zeer mooi!
                          En zeker des te mooi omdat ze recht uit cam komen en geen PS gezien hebben. Chapeau. beginnersfouten moogt ge gerust meer maken dan ..

                          Mss komen we dan next week wel eens naar dat BD gebeuren
                          http://www.melissavanbelle.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Elisa,

                            Mod Koen : Alle replies die 100% off-topic waren, werden verwijderd. Gelieve het verder netjes te houden aub.
                            BD0910BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Elisa,

                              Volgens mij willen al degene die zagen over de vingers gewoon meer van Elisa haar benen zien (kan ze ergens geen ongelijk geven )
                              Maar ik denk dat de plaat sterkst is zoals ze nu is. Als de vingers er opstonden had volgens mij het truitje ook wat langer moeten zijn want denk dat je een stuk van de kracht verliest als je veel van de benen laat zien in deze plaat.

                              Knap werk Lennert!
                              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                              http://www.stevevandegaer.be

                              Comment

                              Working...
                              X