Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Stel...ik zou daar gaan staan met een wit t-shirt of een reflector...hoeveel zou er dan van dit moment over zijn denk je?
Wel, het moment gaat natuurlijk altijd voor. Want het is zo weer voorbij.
Licht vanuit een raam is evenwel een klassieker dus het kon enigzins voorbereid zijn. Dan kon je er vb een statiefje gezet hebben met een witte doek.
Een witte T-shirt is the poor man's reflectieschermpje. Ik bedoel maar: Stel de papa stond erbij en dit heeft vb een wit hemd aan. Kon je vb snel vragen aan de papa om er bij te komen staan net buiten beeld. Ik gaf het aan vanuit standpunt: soms kan je zaken doen met wat je rondom u vindt en hoeft het niet altijd hi-tech te zijn.
Nu, in PP kan je ook altijd nog oplichten hoor. Dit werkt toch vrij goed.
Val ik in herhaling omdat ik niets anders weet te zeggen?
Ik weet het dat ik op onbekend terrein zit maar wat kan een mens anders zeggen van dit werk...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
mooie plaat, jammer dat we allemaal zo vervallen in het technische van de foto tegenwoordig, dit was een momentopname als ik het goed voor heb, en die is prachtig, de opzet is gelukt...
Comment