Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regendruppeltjes....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Regendruppeltjes....

Last edited by Monica; 21 oktober 2010, 09:10.

Re: Regendruppeltjes....

En meer moet dat zeker niet zijn....

Er zit wel een beetje een rode/rozige tint in de foto. Misschien een beetje wegtrekken.

Comment

Weer een prachtige foto, ik had enkel graag wat meer licht van rechts zien komen, dan zijn de hand en de schouder wat lichter. Verder

Comment

PSG...ik vond het mooi zo Beetje met toning gespeeld, maar wel zo dat het cremkleurig jurkje nog redelijk cremse is en de bloemen ook natuurlijk ogen.

@Snowcat...dan zou je flitslampen moeten gebruiken, heel lastig trouwens als je ramen fotografeert (reflecies en witte waas), maar ik wilde alleen het daglicht gebruiken. Vandaar.

Tx heren

Comment

ideaal, die bloemen op de achtergrond!
          En prachtige uitstraling van het meisje...
          Vind dit een hele mooie!

Extra belichten vanaf de rechterkant hoeft toch niet per se? Net nog voldoende detail zou ik zeggen en de hoofdzaak is mooi belicht..

Comment

Prachtige foto, knap vastgelegd.
            Grtjs

Comment

Knappe foto, inderdaad wat jammer van de donkere arm en schouder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                @Snowcat...dan zou je flitslampen moeten gebruiken, heel lastig trouwens als je ramen fotografeert (reflecies en witte waas), maar ik wilde alleen het daglicht gebruiken. Vandaar.
                Een beetje fill light en wat minder black level kan dit volgens mij zó oplossen.
                Live zou een wit T-shirt of iets wit waar je het daglicht laat op weerkaatsen, dit ook wel wat oplichten en ik verwacht niet direct problemen met waas.

My 2 cents

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Snowcat Bekijk bericht
                  Weer een prachtige foto, ik had enkel graag wat meer licht van rechts zien komen, dan zijn de hand en de schouder wat lichter. Verder
                  ben ik het mee eens
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

Comment

Heerlijke foto is dit. Prachtig.

Maar ik zou hier inderdaad de schaduwen wat opgehelderd hebben met een reflectieschermpje te plaatsen, een piepschuimen plaat of een wit laken zou volgens mij hier al voldoende zijn.

Maar desondanks vind ik dit toch een heerlijk plaatje om naar te kijken, ook de summiere bewerking vind ik heerlijk.
                    Proficiat.

Groeten,
                    Geert

Comment

Das een knappe setting Monica; zeer mooi met die wazige bloemen op de achtergrond. terug een mooi tafereel.

Comment

Van mij mag je die laten zoals hij nu is, want 'k vind hem echt zalig!

Mvg,
                        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Een beetje fill light en wat minder black level kan dit volgens mij zó oplossen.
                          Live zou een wit T-shirt of iets wit waar je het daglicht laat op weerkaatsen, dit ook wel wat oplichten en ik verwacht niet direct problemen met waas.

My 2 cents
                          Volg ik toch wel voor een deel hoor, en wat de reflectie van het het meisje betreft, zou haar een beetje links rechts hebben gezet, daar nu net die grote bloem zo wat een vreemd effect geeft,maar voor de rest mag ie er best wezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht

My 2 cents
                            Stel...ik zou daar gaan staan met een wit t-shirt of een reflector...hoeveel zou er dan van dit moment over zijn denk je?
                            Ik weet ook nog steeds niet hoe ik kan fotograferen en bijbelichten middels een reflector tegelijk.

@Jeannot....het meisje moet iets meer links rechts staan....wat bedoel je dan? Ik zie geen grote bloem die een gek effect geeft.

Comment

Ik heb mij eigenlijk een beetje verkeerd uitgedrukt Monica, ik bedoelde de reflectie van het gezichtje van het meisje, deze zou beter tot zijn recht gekomen zijn als die bloem meer links rechts gestaan had, want nu zie je een stukje van de bloemetjes in het haar en dan die bloem, anders had je hier nog een mooie reflectie meegenomen wat het enkel nog mooier zou gemaakt hebben

Comment

Working...
                              X