Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Eerlijk: Een top-plaatje, goed uitgevoerd, mooi model, niks op aan te merken .... maar, ik heb toch een beetje een kopieer-gevoel hierbij, maar dat ligt wss aan de aandacht voor de humo-cover toen Want wie kopieert niet he
proficiat met je hof
(en neem dat kopie-gedeelte niet negatief of persoonlijk bedoeld op aub )
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
Eerlijk: Een top-plaatje, goed uitgevoerd, mooi model, niks op aan te merken .... maar, ik heb toch een beetje een kopieer-gevoel hierbij, maar dat ligt wss aan de aandacht voor de humo-cover toen Want wie kopieert niet he
proficiat met je hof
(en neem dat kopie-gedeelte niet negatief of persoonlijk bedoeld op aub )
Thx voor het compliment.
Ben akkoord met Glenn doch ben ik geen Humolezer dus vandaar geen kopie. Zuiver toeval. Ik wou een American beauty thema doen en gevallen bladeren zijn goedkoper dan rozeblaadjes :-)
gr,
Daan
Een bekende set-up maar dat maakt het er zeker niet minder mooier op!
Knap gedaan, een mooie plaat!
Een kleine vignette zou er voor mij nog bij mogen.
Proficiat met je HOF!
Comment