Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De overstraling van de gele belichting (of is het door de nabewerking?) op de knie-hand-voorarm van het model vind ik enorm storend voor de foto. Amper één arm in beeld doet me enigszins twijfelen, alhoewel ik er niet echt uit ben. Verder prima!
Frederic toch Ik neem er vergif op, als dit net de bewerking is
Ik was net aan het denken : "daar is een mooi verloop op gezet"
Alleen de hand he, die zou voor mij duidelijk veel lichter en minder geel mogen.
Rest
Idd, om geen geplakt gevoel te krijgen, heb ik de verloop een beetje over de contouren laten gaan, net zoals dat bij gelfilters zou zijn. Hier een update met een minder gele hand
Update is een prachtige foto...mooie expressie van het model btw. Knappe bewerking.
LEER HET ME
haha, kzou je de psd willen doorsturen, maar die's wat te groot Ik zal ergens deze week eens proberen uit te schrijven hoe ik zoiets doe, maar eig ist 2 keer niets, ziet er spectaculairder uit als het is
Coole foto. Hou van de uitdrukking van het model, de havenarbeider-styling, goede belichting. Zou nog beter zijn moesten er havenkranen te zien zijn op de achtergrond :-)
Coole foto. Hou van de uitdrukking van het model, de havenarbeider-styling, goede belichting. Zou nog beter zijn moesten er havenkranen te zien zijn op de achtergrond :-)
haha, die stonden niet direct binnen handbereik maar miss wel!
Comment