Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kandelaar verbindt de dames met de luchter. Daardoor komen zij niet los van het decor en wordt de centrale compositie nog versterkt.
Dat vind ik een minpuntje.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De kandelaar verbindt de dames met de luchter. Daardoor komen zij niet los van het decor en wordt de centrale compositie nog versterkt.
Dat vind ik een minpuntje.
Goed hoor , maar vlekjes op de schoenen mogen van mij ook weg. Is het reclame voor de zaak ? Ik vind de dames er wel een tikje stijf opstaan, ik denk dat een wild feestje hier zeker ook op zijn plaats was geweest...
Mooie locatie weer Jeannot en mooie opstelling..
Knap belicht en mooie van kleur.
De compo is goed met de rode muur die centraal staat achter de modellen die zo mooi los komen van de achtergrond..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik denk dat het dekor hier de modellen overweldigd, iets minder dekor of iets meervan de modellen.
Eén van de verschrikkelijkste dingen op een gedekte tafel zijn die reuze kandelaren.
Staan altijd in de weg, waar je ook staat of zit.
Hier ook in dit geval.
Volgende keer gewoon afzwieren als ze er staan.
Intressante belichting. Overal op de foto waar je kijkt is het anders belicht.
Wat de lichtje op de schoenen betreft. Zijn ze er niet dan zegt men dat ze vuile schoenen aan hebben
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment