Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Ik heb al een paar keer gekeken maar ik blijf problemen hebben met haar benen. Ik ben er zeker van dat deze jufrouw schone benen heeft, maar nu lijken ze in gevorderde staat van ontbinding. Sorry van die expressie, maar dat is wat er bij mij opkomt.
Misschien zou ik ook een ietsiepietsie tikkeltje donkerder gegaan zijn met het licht op haar gezicht...
Maar 'k vind het concept met die "schotel" wel leuk
Thx , zo zie je maar dat licht op lokatie niet overal komt waar het moet he , en ter informatie we zaten in een silo , dus no schotel , en ze rook goed geen ontbinding vastgesteld hahahahahahaa
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Deze vind ik heel mooi. Ik hou van het lekkere harde licht en de expressie van het model. Ook de achtergrond werkt hier lekker in mee.
Wat de benen betreft volg ik enerzijds 'Den Tom' alhoewel ik al erger gezien heb dan deze Het valt dus al bij al nog goed mee. Anders zou je hem lichtjes kunnen bijsnijden tot ongeveer een paar cm onder haar rechter hand. Dan is 't meteen opgelost
Toevallig op dit topic gestoten. Ik vind dit een hele mooie. Veel beter als de ZW van hetzelfde model. Ik zag dat de meesten die goed vonden, en wou niet den ambatanterik uithangen en er kritiek op geven. Maar nu ik deze gezien heb: ik ga 100 % voor de kleurversie. Misschien is de pose van de ZW nog iets beter, omdat daar niet die uitgebrande vlek onder de oksel te zien is. Voor mij is deze
Comment