Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Number 13

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Number 13

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
    Scherpe commentaar, ik hoop dat je jezelf niet voorbij loopt met zulke beweringen maar ik heb het gevoel dat je tong scherper is dan je ogen.
    - Je post toch in showcase...?? --> misschien eens de sticky lezen.
    - M'n ogen zijn wel degelijk scherp. Iets meer zelfkritiek van jou zou ook moeten bevestigen dat je portret totaal niet scherp is, zelfs de ogen niet. Enkel als je alles goed vindt, zal je deze ook goed wel vinden.
    - Net zoals Bouk reeds zei moet ik ook toegeven dat je al beter gepost hebt dan deze. Dus, volgende keer gewoon beter.

Mvg,
    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Bekijk bericht
      Als je een goede fotograaf wilt lijken doe je dat niet door scherpe en afbrekende commentaar te geven Frederic maar juist door opbouwende commentaar te geven.

MVG
      dit is idd showcase waar harde commentaar mag verwacht worden.de opmerking dat de foto niet scherp is, is niet afbrekend
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Ik vind het spijtig, de manier waarop er soms commentaar gegeven wordt hier op
        Belgiumdigital. Ik ga iedere dag om met fotografie maar dit is de enige plek die ik ken
        waar er soms zo gereageerd wordt. Ik ga me ook geen tweede keer excuseren dat ik evengoed krammig gereageerd heb op Frederic, dat heb ik al gedaan.
        Van mij zul je aan de andere kant zulke commentaar ook niet terugvinden op andermans foto's hier op het forum.

groetjes

Comment

Van mij zul je aan de andere kant zulke commentaar ook niet terugvinden op andermans foto's hier op het forum.
          Zou ook niet leuk zijn indien iedereen dezelfde soort commentaar geeft hier op BD

Tja, je zend een "in-jouw-ogen" superfoto op en die wordt lauwtjes onthaald ... "join the club" zou ik zeggen
          Daar hebben de meesten onder ons al enige ervaring mee & ik kan je verzekeren de pijn gaat vlug over

PS mijn eerste indruk van foto was ook: deze mist scherpte maar "buizen" zou ik hem niet
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Wat een gelul allemaal in dees topic. Tis gewoon een mooie, en of die plaat scherp moet zijn dat maakt de TS zelf wel uit.
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Gaat ie lekker Henk?
              Natuurlijk maakt TS uit of ie scherp is of niet...maar dan kan ik HIER (SC) dus zeggen dat ik scherpte en genoeg scherptediepte mis. Of je mijn gelul nu zat bent of niet.

Comment

Het ging vooral over de manier waarop Monica.
                Het gaat hier al sinds de 3e comment niet meer over de foto en wat er wel allemaal
                staat komt de sfeer van het forum niet ten goede. Henk bedoelde het heel
                waarschijnlijk niét jou uit te dagen met zijn comment hij bedoelde het eerder algemeen op deze discussie Monica.

Reginald

Comment

Het gaat hier al sinds de 3e comment niet meer over de foto en wat er wel allemaal
                  staat komt de sfeer van het forum niet ten goede.
                  Ik zou gans de topic toch eens herlezen hoor ... je kreeg 1 slechte comm. (#3) en gaat onmiddelijk zwaar in de tegenaanval (#5). Voor de rest beamen de meesten dat ze in deze foto scherpte missen, meer niet. Maar blijkbaar is dat er nu ook al "over" (cfr. Henk47).
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Veel speciaals heeft deze foto niet in mijn ogen,
                    of die nu scherp is of niet, ik zie gewoon een close up ...

En hij is niet scherp,

Er zijn hier wel meerdere onscherpe fotos de revue gepasseerd,in showcase
                    maar die hadden inhoud, dit vind ik hier niet terug,
                    gewoon een starende blik, niks overdreven of aangrijpend.

niks speciaals , srry

je kan niet verlangen dat iedereen , het met je eens is.
                    Er zijn beslist wel mensen die dit mooi vinden,
                    maar bij de meeste komt dat, omdat ze hun bril niet op hebben,

Misschien een nieuwe poging wagen?

Gr des

Comment

Ik vind de foto ook niet écht je dat. Scherpte, belichting, DOF: het zou allemaal wat beter kunnen.
                      Maar als iemand niet je mening deelt, zeggen dat hij zijn (of haar) bril niet op heeft, is wel erg pretentieus. Er zijn hier al veel foto's gepasseerd die technisch helemaal niet OK zijn, en door een aantal BD-ers toch goed gevonden worden. Dat is subjektief hé !
                      De trend om de oude ZW foto's na te bootsen vind ik soms ook meer nostalgie als kunst, maar ja, er zijn blijkbaar mensen die dat mooi vinden, dat moet kunnen hé.

Comment

On topic :

Is hij scherp ? Nee
                        Moet dat ? Nee
                        Moet ik hem daarom mooi vinden ? Nee
                        Doe ik dat ? Nee

(maar ieder zijn smaak, dat wel )
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Working...