Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Les Falcon
Collapse
X
-
-
Re: Les Falcon
Niet het niveau van je vorige plaat maar hier weer een mooi tafereeltje. Vroeg of laat kom jij toch es in de filmwereld terecht hoor.
Misschien was het ook tof om na zonsondergang de foto te nemen. Modellen belichten met de koplampen van de porche :-)
-
Jeannot: licht je opname eens wat toe want ik vind het een rare drukke compostie ( porsche, roofvogels, modellen,) en te statisch voor jou kennendemijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtJeannot: licht je opname eens wat toe want ik vind het een rare drukke compostie ( porsche, roofvogels, modellen,) en te statisch voor jou kennende
bij deze even opgelicht , wou eens de statische toer opgaan
Comment
-
mooi, al snap ik ook de opbouw niet echt
misschien de touwtjes van de vogels weg-shoppen?
Het blauwe bij de vrouw gaat nog , het groene bij de man hangt wat in de weg.
Comment
-
Wat mij bij deze opviel of net niet opviel is dat ik de vogels pas later zag. Door de drukke achtergrond en de assortie kleuren van vogels met achtergrond vermoed ik.
Een specialleke wel. kijk ik wel wat langer naar, maar niet een van je toppers, maar dat moet ook niet eh. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtWat mij bij deze opviel of net niet opviel is dat ik de vogels pas later zag. Door de drukke achtergrond en de assortie kleuren van vogels met achtergrond vermoed ik.
Een specialleke wel. kijk ik wel wat langer naar, maar niet een van je toppers, maar dat moet ook niet eh. De boog hoeft niet altijd gespannen te zijn
Comment
Comment