Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maxime

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Maxime

Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
    Meer info op: www.tomvh.be

Re: Maxime

Nog geen reacties, da's toch wel jammer, want ik vind de foto zeker niet slecht. Mooie kleuren muts/ogen/hemd en de rest heel sober. Van de gezichtsutdrukking moet je houden

Comment

op de ogen mocht het iets scherper.
      (mooi gezicht voor een symmetrisering.)
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
        Nog geen reacties, da's toch wel jammer, want ik vind de foto zeker niet slecht. Mooie kleuren muts/ogen/hemd en de rest heel sober. Van de gezichtsutdrukking moet je houden
        Gelijk heb je het is een mooie prent
        Bd moet je niet proberen begrijpen hoor, lukt toch niet
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

Comment

Mooi model.
          Het grijze hemdje ontkracht naar mijn mening de apart blauwe kleur van de muts en de ogen.
          De ogen lijken me wat te heftig bewerkt (zelfs de reflectie in het rechteroog is zeeblauw) en ik mis ook flink wat scherpte op de ogen.
          De compo....vind ik wat saai. Beter zou het zijn geweest als je OF de muts helemaal had gefotografeerd OF iets krapper had uitgesneden.
          Dit alles is slechts mijn mening.
          Als je de kans hebt om het nog eens over te doen

Comment

Mooie afwerking, mooie kleuren. Wat de compo betreft volg ik Monica volledig. Ik vind het model ook iets té stijf poserend net zoals ze tussen een rij soldaten in geef acht stond.

Mvg,
            Frederic

Comment

Ik vind het licht en de dof erg mooi.
              Ook de combinatie van blauwe en warme tinten erg goed; het hemdje is dan wat minder. Mutsje ook beetje teveel afgekapt.

De expressie kan voor mij gerust; er zit een lichte tristesse in en vind dit veel interessanter dat al die glamour blikken altijd.

Comment

Working...
              X