Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
die nep borsten dat vind ik maar niks...of tenminste zo ziet het eruit...Heb je de schaamstreek ook bijgewerkt? Het ziet er zo oppervlakkig uit daar of komt het door de censuur op BD? You know what I mean..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
die nep borsten dat vind ik maar niks...of tenminste zo ziet het eruit...Heb je de schaamstreek ook bijgewerkt? Het ziet er zo oppervlakkig uit daar of komt het door de censuur op BD? You know what I mean..
Hum, we gaan het dan wat over die details hebben
Het zijn geen nep borsten, ik ken dit model reeds 5 jaar...geen plastische chirurgie hier, zeker weten
Sommige vrouwen hebben nu eenmaal het geluk zulke borsten te hebben, zeldzaam maar het bestaat zeker!
En, ...op je laatste vraagje: the answer is ,"yes", of course....I know what you mean !
Ik heb er nu meerdere keren naar gekeken, maar de foto is sterk door zijn soberheid. Kweet niet zo goed hoe ik het moet uitdrukken. Ik vind die kleuren echt super mooi. Doet me denken aan je plantje
Ik vind haar borsten ook niet nep lijken...als ze gevuld zijn door de plastisch chirurg dan is het met beleid gedaan Wel grappig Pascal....want BD staat vol met modellen met siliconen (st cap ofzo? etc) en jij pikt het model eruit wat juist wel natuurlijk oogt lol
@Nena: zonde he? Het is echt verdomd zonde dat dit moet...er is niets maar dan ook niets vies, schokkends, aanstootgevends of ordinairs aan een menselijk lichaam ,gefotografeerd op zo'n esthetische manier. Op Nederlandse fotofora kan dit overigens wel. Ja...niet met de benen wijd DUH . Maar een foto zoals deze hoef je dan toch niet aan te passen. Wie weet waait er eens een progressiever windje over BD heen
IK ZOEK NAAKT MODELLEN OM OP BD te PLAATSEN, BLURVRIJ
Lennert misschien? Is wel een coole bink. Of mijn teddy beer Jeannootje? Nena...iets voor jou?
Comment