Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Te weinig contrast (en compositie is onnatuurlijk) en wat was de werkelijke kleur van de bank?
1. Te weinig contrast? Contrast is al opgevoerd en veel contrastrijker dan wat er uit de camera kwam. Is het misschien de toning die je bedoelt?
2. Wat is een onnatuurlijke compositie?
3. werkelijke kleur van de bank is wit; zoals op de foto dus.
LOL GnO..,..heel goed Ik zat me al suf te ergeren aan die "feedback".
Nog meer contrast...DUHHH. Kleur van de bank...DUHHH.
Sorry DanM...ehm, aangezien ik geen lid ben van het mannelijk front hier voel ik niet de neiging om te zeggen dat mijn stoel leeg is Maar de foto is zeer zeker sensueel, mooi model, knappe toning, maar vooral: sterke compo door goede hoek/hoogte van je camera!
Chapeau...jij bent ook een duizendpoot he?
LOL GnO..,..heel goed Ik zat me al suf te ergeren aan die "feedback".
Nog meer contrast...DUHHH. Kleur van de bank...DUHHH.
Sorry DanM...ehm, aangezien ik geen lid ben van het mannelijk front hier voel ik niet de neiging om te zeggen dat mijn stoel leeg is Maar de foto is zeer zeker sensueel, mooi model, knappe toning, maar vooral: sterke compo door goede hoek/hoogte van je camera!
Chapeau...jij bent ook een duizendpoot he?
Thx Lode, Monica & Jeannot
Ik vind dat niemand zich moet inhouden om wat kritiek te geven. Dit is hier de bedoeling, maar het moet idd relevant en gefundeerd zijn hé
Anyway; geniet van 't zonnetje!
grtjs
Comment