Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Just The Way I Am...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Just The Way I Am...

    NSFW? Twijfel, dus voor de zekerheid

    Tijdje terug een betaalde opdracht , waar deze foto uit rolde. Vind hem persoonlijk , maar wat vinden jullie? (geplaatst met toestemming)


    Groetjes, Gé

    Last edited by Sjraaroetvenlo; 15 september 2010, 17:31.
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

  • #2
    Re: Just The Way I Am...

    Geen foto te bespeuren wel de vermelding:
    "403 forbidden This file removed due to violation of ImageShack Terms of Service or by user request".
    Wat in hemelsnaam zit hierachter?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: Just The Way I Am...

      [QUOTE=kodachrome;2818782]Geen foto te bespeuren wel de vermelding:
      "403 forbidden This file removed due to violation of ImageShack Terms of Service or by user request".
      Wat in hemelsnaam zit hierachter?

      HenriQUOTE]

      Hi Henry!

      Begrijp ik ook niet, nooit gehad.

      Alleen een héél klein beetje tepel, voor de rest niets!

      ff nog 1x proberen...


      ik zie nu dat ImageShack de foto's weer van site heeft gehaald, zeker nieuwe policy...

      iemand nog site(s) waar ik de foto's kan plaatsen?




      Gelukt! via PhotoBucket, btw.... wat een bevalling!!!
      Last edited by Sjraaroetvenlo; 15 september 2010, 17:42. Reden: Site gevonden...
      Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

      Comment


      • #4
        Re: Just The Way I Am...

        een mooi handjevol
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Re: Just The Way I Am...

          ik ga hier als volledige beginneling ook iets posten

          prachtige foto
          mooi hoe de haren niet gewoon plat langs haar gezicht hangen, maar toch een beetje beweging hebben.
          "storend" voor mij is da de tepel zichtbaar is.
          Das mijn mening hé.
          Ik had persoonlijk de foto liever gezien moest ze bedekt zijn door de middelvinger
          Voor de rest ben ik zeker fan
          knap werk wat je doet

          grtz JordiC

          Comment


          • #6
            Re: Just The Way I Am...

            Ik vind em erg goed.
            Dergelijke foto's worden voor mij typisch gemaakt of gebroken door de blik en de autheticiteit en dit zit hier erg goed.
            Het model is ahw echt niet met de camera bezig.
            Probeer anders ook eens om te zetten naar zwart/wit (of nét nog een tikkeltje kleur) of duotoon.
            Best vraag je van juwelen af te doen, want dit leidt de aandacht af.

            Kwestie van pose met de handen ga ik nooit voor een dergelijke pose want een vrouw zit normaal niet met haar borsten in haar handen. Maw dit maakt het voor mij weer wat minder authentiek, maar ik weet niet voor welke sfeer je ging.

            Comment

            Working...
            X