Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hatebreed

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hatebreed

Enkele weken had ik een photoshoot met de grootste hardcore metal band van het moment: Hatebreed. Eerder dit jaar speelden ze vlak voor KISS op de mainstage van Graspop.

canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Re: Hatebreed

foto best ok,
    maar waarom scheef?
    't wringt een beetje
    nikon stuff

Comment

Ik heb er ook één recht gemaakt, maar die straalt minder uit waar Hatebreed eigenlijk voor staat. Nu vind ik dat er meer dynamiek in zit.
      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

ook waar, mja band is nu precies ook niet van de normaalste he.
        wel lekker loeiharde muziek
        nikon stuff

Comment

Ik hou meer van bandfoto's in aktie.

Of van shots van 1 persoon ipv een hele band.

Deze foto kon even goed van een stel truckers zijn.

Met de foto zelf is niks mis.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Vet dat je Hatebreed mocht fotograferen!!
            Let op dat Jamey Jasta zijn gezicht niet te donker is ... Maar zéér netjes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Ik hou meer van bandfoto's in aktie.

Of van shots van 1 persoon ipv een hele band.
              Het gaat er hier niet om waar jij van houdt. Dit is een shoot van een....jawel hoor...daar komt ie: een BAND. Nu heeft een band de rare gewoonte om uit meerdere personen te bestaan.

Deze foto kon even goed van een stel truckers zijn.
              Of van een stel harige troela's in black. WTF (ja sorry hoor) Wel eens een shoot van Metallica gezien? Hangend in een ranzige bus of studiokamer? Pffft....ga je huiswerk eens doen.

Met de foto zelf is niks mis.
              Poeh...je hebt daar veel woorden voor nodig.
              Ook hier ben ik het niet met je eens, want ik vind dat er wel het een en ander beter of anders kan. De belichting is saai. De schaduw op het gezicht van de hurkende meneer vlat totaal "verkeerd". De belichting op de hoofden van de andere mannen is vlak. Als ze zulke stevige muziek maken zou ik graag een veel ruigere verlichting zien. De compo vind ik niet echt lekker....teveel ruimte boven de hoofden in verhouding met de krapte die er in de breedte van de foto is.
              MAAR....JIJ HEBT HET WEL FF GEDAAN

Comment

fotografisch vind ik er niks aan , was het een andere groep geweest was ik nog kritischer .
                Je woorden verduidelijken teveel wat de foto moet zijn , hij brengt me een totaal ander gevoel .
                uiterst recht lijkt het alsof hij staat te slapen en de zwarte partij in dezelfde hoek vind ik niet prettig kijken .
                Goede beoordeling ,slechte showcase.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Het gaat er hier niet om waar jij van houdt. Dit is een shoot van een....jawel hoor...daar komt ie: een BAND. Nu heeft een band de rare gewoonte om uit meerdere personen te bestaan.
                  Ik vind dat je een onderwerp moet fotograferen in aktie, met datgene wat het doet of goed in is.

Bv wielrenners fotografeer je aan de finish, en niet bij een interview.

En Bono moet ook gewoon zingen ipv lullen.

Een hond fotografeer je al spelend, jagend etc...

Een bij fotografeer je op een bloem en niet op een muur.

Een band fotografeer je op een podium, rockend.

Nu lijkt het wel een stel truckers die even pauze nemen, of een groep magazijniers.

Natuurlijk is het wel een prestatie om zoiets gedaan te krijgen van een bekende band. Hoed af.
                  Last edited by johan de man; 14 september 2010, 16:04.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                  X