Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
niet slecht.
goede pose.
ik vraag me af of hij niet nog beter wordt, als je dat stukje linkerarm en broek eraf cropt, want dat draagt niet veel bij tot de compositie.
Want daar beneden trek je de pose open, terwijl ze boven net intiem en ineengedrongen is.
croppen tot net onder de elleboog van de geplooide arm bedoel ik dan.
jammer dat je dan nog net geen vierkant beeldformaat overhoudt, want dat zou nog sterker zijn denk ik.
Maar misschien heb je al gecropt en is er op het origineel, nog wat ruimte over aan de linkerzijde van de foto?
is de huidskleur natuurlijk? lijkt me erg verzadigd.
Hm, een vierkante crop van de bovenkant lijkt mij ook beter. (zo net tussen de armbanden en haar blouse)
Het geheel kan wat meer contrast gebruiken vind ik. De kleursaturatie van blouse mag voor mij ook hoger. Daarna nog een klein beetje verscherpen en je hebt de perfecte plaat :-) (naar mijn mening althans..)
niet slecht.
goede pose.
ik vraag me af of hij niet nog beter wordt, als je dat stukje linkerarm en broek eraf cropt, want dat draagt niet veel bij tot de compositie.
Want daar beneden trek je de pose open, terwijl ze boven net intiem en ineengedrongen is.
croppen tot net onder de elleboog van de geplooide arm bedoel ik dan.
jammer dat je dan nog net geen vierkant beeldformaat overhoudt, want dat zou nog sterker zijn denk ik.
Maar misschien heb je al gecropt en is er op het origineel, nog wat ruimte over aan de linkerzijde van de foto?
is de huidskleur natuurlijk? lijkt me erg verzadigd.
tja die crop, heb ook zitten piekeren maar voor mij moest dat stuk arm er toch bij.
alhoewel ik je wel gelijk moet geven dat een crop onderaan meer de intimiteit behoud.
deze is enkel bovenaan gecropt.
wat betreft de huidskleur, die is wel aangepast, maar niet door verzadiging.
origineel is zij veel zwarter
bedankt voor je reactie.
groetjes
ronny
Last edited by lonely_driver; 12 september 2010, 20:48.
Ik volg het crop advies. De kleuren zijn mooi
Aan de kleur van haar huid prutsen, hoe durf je !!
zolang ik daar maar aan pruts zit ik zelf safe vind ik, en gelukkig maar
denk dat anders mijne grote chef er rap zou staan met haar deegrol
bedankt voor je comment
groetjes
ronny
Comment