Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

speciosa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• speciosa

Re: speciosa

een mooie en mede door de uitvoering, (nog) onschuldig ogend plaatje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      een mooie en mede door de uitvoering, (nog) onschuldig ogend plaatje.
      grt,bouk.
      dank je

Comment

Kleine tip: bij bikini shoots moet je toch steeds opletten dat de bikini BH goed zit, hier komen de twee borsten er aan de onderkant teveel uitpiepen,
        het is het werk van de fotograaf dit aan het model te melden....vooraleer je afdrukt

Grtz, D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Kleine tip: bij bikini shoots moet je toch steeds opletten dat de bikini BH goed zit, hier komen de twee borsten er aan de onderkant teveel uitpiepen,
          het is het werk van de fotograaf dit aan het model te melden....vooraleer je afdrukt
          das juist leuk toch.
          heb er hier al zoveel gezien, met een te grote BH, dat vind ik een pak minder mooi hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            das juist leuk toch.
            heb er hier al zoveel gezien, met een te grote BH, dat vind ik een pak minder mooi hoor.
            grt,bouk.
            inderdaad, plus het mocht wel benadrukt worden zelfs

Comment

Lijkt mij een beetje plat van kleur en mist wat contrast. Maar voor de rest OK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                Dit is het eerste wat mij opvalt en vind het ook niet flatterend.

Ik zou er ook wat meer contrast insteken. Anders wel een fijn model.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

een mooie plaat, oogt onschuldig en een tikje sensueel tegelijkertijd mede door de iets te krappe BH wat ik in deze opzet zeker kan smaken
                  voor mij dus
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

sorry, maar voor mij haal je zelf de foto naar beneden door de BH die een maatje te klein is.
                    zelf loop je toch ook niet rond met kledij die te klein is hoop ik
                    geef dat meiske vlug een nieuwe bikini als cadeau en shoot here again
                    groetjes
                    ronny
                    gewoon een canonneke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                      sorry, maar voor mij haal je zelf de foto naar beneden door de BH die een maatje te klein is.
                      zelf loop je toch ook niet rond met kledij die te klein is hoop ik
                      geef dat meiske vlug een nieuwe bikini als cadeau en shoot here again
                      groetjes
                      ronny
                      jeetje, ik vind dat allemaal wel meevallen hoor!! mooie foto, misschien tikje te licht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
                        jeetje, ik vind dat allemaal wel meevallen hoor!! mooie foto, misschien tikje te licht?
                        dank je hoor, mja ik ben de zin ivm de bh al beu .. dus ik reageer er niet meer op

Comment

Contast een beetje omhoog, helderheid iets omlaag en ze staat erop zoals ze is:
                          Naturel.
                          Niet alles hoeft scherp te zijn, ook niet onscherp.
                          Een Nikon uitzet. http://www.pbase.com/studio56

Comment

Net zoals de andere foto die je 2 min verschil van deze postte (1 post per dag per forumonderdeel) vind ik deze ook flets, onscherp en slordig.

Voor mij alles behalve showcasewaardig. Het gemiddelde niveau ligt hier een pak hoger...

Mvg,
                            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Net zoals de andere foto die je 2 min verschil van deze postte (1 post per dag per forumonderdeel) vind ik deze ook flets, onscherp en slordig.

Voor mij alles behalve showcasewaardig. Het gemiddelde niveau ligt hier een pak hoger...

Mvg,
                              Frederic
                              Beste Frederic,
                              dank je voor je tips ???

Comment

Working...
                              X