Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Evelyn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Evelyn

    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Hmmm, dat gevoel heb ik ook een beetje, de onbewerkte foto's waren technisch gezien niet je van het. Knappe foto, chapeau voor Jensvoor de bewerking en wat een prachtige model!! Nu zou ik graag puur iets van jou zelf zien.


    U vraagt, wij draaien

    Comment


    • #17
      Re: Evelyn

      Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
      Als ik je andere posts bekijk, krijg ik het gevoel dat vooral de bewerking de foto "maakt"

      Laat mij het zo stellen :
      Proficiat aan Jens voor de bewerking

      greetz
      Cheeta
      Bedankt voor het compliment maar de foto op zich is ook belangrijk. (Geen goede bewerking zonder goede foto, toch?)

      Meestal krijg ik een bepaald gevoel bij een foto en dan bewerk ik deze aan de hand van dit gevoel. Bij deze foto had ik een soort van 'Reclame'-gevoel en zo heb ik haar ook proberen bewerken. Maar als het een 'slechte' foto (één waar ik geen bepaald gevoel bij krijg) is, zal de bewerking ook op niet veel trekken.

      Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het een goede foto is, ook onbewerkt.

      Toch bedankt
      Jens
      Gz,
      Jens

      Comment


      • #18
        Re: Evelyn

        Oorspronkelijk geplaatst door LieslotJF Bekijk bericht
        Wat denk je dat anderen doen?
        Volgens mij vind je hier niet veel onbewerkte foto's..
        Och, maar dat weet ik wel hoor.
        De meesten doen de bewerking van hun foto's wel zelf !

        Oorspronkelijk geplaatst door Shnilj Bekijk bericht
        Bedankt voor het compliment maar de foto op zich is ook belangrijk. (Geen goede bewerking zonder goede foto, toch?)

        Meestal krijg ik een bepaald gevoel bij een foto en dan bewerk ik deze aan de hand van dit gevoel. Bij deze foto had ik een soort van 'Reclame'-gevoel en zo heb ik haar ook proberen bewerken. Maar als het een 'slechte' foto (één waar ik geen bepaald gevoel bij krijg) is, zal de bewerking ook op niet veel trekken.

        Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het een goede foto is, ook onbewerkt.

        Toch bedankt
        Jens
        Correct, starten van een technisch slechte foto zal niet lukken om er een goeie van te maken via bewerking. Voor alle duidelijkheid, het originele beeld is inderdaad goed. Ik krijg er natuurlijk geen wauw-gevoel bij (zonder de bewerking). Als ik alle en zie, vind ik dat die pluimen op de juiste hoed horen !

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #19
          Re: Evelyn

          Voor mij was de bewerking er over. De super gladheid van de huid in contrast met het verscherpt en geïntensifieerd detail in ogen en lippen... komt gewoon niet lekker over. Ook tegen de haarlijn enzo, overgang is niet heel ideaal.

          Ik zou wel nooit een foto posten waarover een zware bewerking hangt, die niet van mijn hand is..

          Comment

          Working...
          X