Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op cap de nez (ik ben er nog nooit geweest) maar ik dacht dat je daar toch mooiere plaatjes kon schieten . Ik bedoel met wat meer diepte op een hoge klif met de zee diep beneden. Zou de plaat veel sterker en spannender maken. Nu lijkt de locatie meer op een afgegraven grindplas hier bij mij in de buurt.
Jammer het model doet het goed maar de locatie slecht gekozen ook heel druk en storend die achtergrond, er is gewoon te weing ruimte tussen model en achtergrond (misschien teveel ingezoomd?)
Ik ken de lokatie zelf ook niet echt. Maar ik vind de achtergrond niet storend, smaken verschillen zeker? De foto zelf vind ik ook best ok
Daarnaast heb ik het vermoeden dat er nog foto's uit de shoot zijn. Ik zou in ieder geval niet helemaal tot daar rijden om er slechts één beeld aan over te houden.
Ik had er daar best wel willen bij zijn
Zeker niet slecht , maar een paar redelijk harde schaduwen op haar benen (vermoedelijk van de flits), maar vooral die zeven mijls laarzen verhinderen dat het plaatje voor mij helemaal klopt...
Comment