Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het is een serie waar ik echt verliefd op ben geworden. Knap modelletje met een zeer mooie uitdrukking. De entourage, de bewerkingen, de settings en de styling...
gewoon:
Heel mooi zelfs, maar de "textuur" van haar bovenarm doet een beetje raar aan. komt dit door één of andere bewerking?
idd, verhogen van het contrast zorgt er dikwijls voor dat de subtiele contrastverschillen van de huid ineens opvallender worden..
Een mogelijkheid is dan de contrastverschillen op de huid te lokaal te verminderen aan de hand van een layer mask..
Betreft de crops; Oorspronkelijke foto was groter, misschien dat ik de foto nog wat kleiner maak zodat onderaan en links nog wat wegvalt..
thx voor de tips!
Het is een serie waar ik echt verliefd op ben geworden. Knap modelletje met een zeer mooie uitdrukking. De entourage, de bewerkingen, de settings en de styling...
gewoon:
Comment