Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mensen hebben neuzen, ogen, armen en jawel.....OKSELS MET PLOOI.
Ik vind het zoooo raar dat een fysieke eigenschap, die wij allemaal hebben als we onze arm zou houden dit in ene niet esthetisch verantwoord is.
Lekker laten zitten Glenn....prachtige foto en die plooi HOORT daar
Mensen hebben neuzen, ogen, armen en jawel.....OKSELS MET PLOOI.
Ik vind het zoooo raar dat een fysieke eigenschap, die wij allemaal hebben als we onze arm zou houden dit in ene niet esthetisch verantwoord is.
Lekker laten zitten Glenn....prachtige foto en die plooi HOORT daar
Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraekenBekijk bericht
Tnx en ook mijn gedacht
tja, we zijn allemaal mensen hé, binnen enkele generaties misschien E.T. maar ook die hebben plooikes.
indien je het toch wil wegwerken kan je dat met de clone stamp oppacity 20 of 21, samplen naast de plooi en zo kan je die wegkrijgen,nadien op je layer kan je nog wat spelen met de oppacity en de plooi er terug laten doorkomen naar eigen wens
maar van mij mag het lekker blijven
nice pica en dito toning
groetjes
ronny
Voor mij ook je originele hoor : sterke foto en die schaduw Regeltjes zeggen dat het niet mag, ik ben blij dat je het toch gedaan hebt
Regeltjes zijn er om te breken he, maar had nog nooit van die regel gehoord
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
indien je het toch wil wegwerken kan je dat met de clone stamp oppacity 20 of 21, samplen naast de plooi en zo kan je die wegkrijgen,nadien op je layer kan je nog wat spelen met de oppacity en de plooi er terug laten doorkomen naar eigen wens
groetjes
ronny
Aahaaa, zal ik eens uitproberen, oefening baart kunst! bedankt voor de tip!
Comment