Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Je hebt gelijk hoor, ik had het witte gedeelte niet onder controle.
Wetende dat ik toen amper mijn camera kende.
Pixelboy
En dan toch in SC? Leg me eens uit waarom jij vindt dat deze foto in SC past. Je geeft zelf al aan dat je je camera toentertijd niet kende en dat je het wit niet onder controle had!
Ik vind dit niet meer dan een slecht belichte, onverzorgde foto, met een rommelige achtergrond en vieze vloer.
En dan toch in SC? Leg me eens uit waarom jij vindt dat deze foto in SC past. Je geeft zelf al aan dat je je camera toentertijd niet kende en dat je het wit niet onder controle had!
Ik vind dit niet meer dan een slecht belichte, onverzorgde foto, met een rommelige achtergrond en vieze vloer.
Jammer dat je niet op de vraag antwoordt... OK, het bericht is misschien niet allervriendelijkst geformuleerd, maar ik vraag me ook wel af waarom je een oude foto, met relatief storende technische mankementen in SC zou plaatsen?
Gele "vlinder" en rode sjaal gaan lopen met alle aandacht.
Achtergrond en vloer niet ideaal te noemen.
Ik vermoed echter dat je al deze opmerkingen had verwacht en daarom hoefde dit beeld niet in SC.
Waarom dan toch hier ?
Simpel hé, in beoordeling krijg je geen reacties ...
Dat wordt dan Beginnershoek of Showcase hé.
Velen voelen zich te goed voor Beginnershoek, dus ..."
Als ik m'n foto niet voldoende vind, ga ik zowieso naar beginnershoek
't Is daar veel leuker
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Jammer dat je niet op de vraag antwoordt... OK, het bericht is misschien niet allervriendelijkst geformuleerd, maar ik vraag me ook wel af waarom je een oude foto, met relatief storende technische mankementen in SC zou plaatsen?
je had als titel iets moeten nemen als 'hoe onverzorgd een show kan zijn'.
Knap meisje, dat model, maar ze ziet er zo beteuterd uit in die jurk die ze eerder van ver naar haar gegooid hebben dan met zorg aangedaan en gepast rond haar lijf. Die achtergrond die beneden alle peil is,... geen idee wat ze daar van plan waren, maar zo presenteer je niet!
Als het wit onder controle bleef had je er, met die draai eraan gegeven, mee weg geraakt.
Kon inderdaad beter. Doek is gewoon vuil, de vlekken links konden nog weggepoetst worden in PS. Model net voor een grote strik plaatsen was ook geen ideaal plan - ze lijkt nu wel een tweede haarlijn te hebben
En sowieso, een witte bruid tegen een zwarte achtergrond plaatsen is àltijd een slecht idee. Is veel vragen van de camera (en belichting).
Comment