Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smoker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Smoker

Wegens examens wat te weinig tijd en verveling dus dit zelfportret.
    Commentaar is meer dan welkom!

ISO-100
    50mm
    f/1.8

Groeten
    Flickr
    Pagina op Facebook

Re: Smoker

Ik vind hem niet goed.
    Niet scherp en de donkere delen zijn volledig dichtgelopen.

groetjes

Comment

Showcase
      Waar moet dat heen
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

I'm so sorry ...
        "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

SC lijkt eerder een afvalbak te zijn geworden. MODS...doet u hier aub eens wat aan!

TS: uw foto is volledig mislukt. Er is absoluut geen enige aandacht besteed aan toning, scherpte, compo, pose en licht. Dit soort foto's horen naar mijn mening thuis in de beginnershoek. NIET IN SC, daar waar alleen de allerbeste foto's geplaatst worden.!!!!
          Daarnaast vind ik uw stukje over :" geen tijd en uit verveling deze foto maar gemaakt" een grove belediging naar andere fotografen hier in SC toe! Fortografen hier besteden uren tijd aan voorbereidingen van shoots etc....en u plaats een foto waar inderdaad de verveling van afstraalt.

BLOODY ANOYING TBH.

Comment

Gelukkig is er de titel "Smoker" die een verklaring biedt voor de vage vlek op zijn lippen...

Comment

amai, behoorlijk harde reacties.
              ik vind de gebruikte scherptediepte wel goed, de compositie (kadrage) ook.
              de belichting niet.
              en de toning kan me ook minder bekoren.
              misschien kwam het allemaal wat toevallig tot stand en kunnen we het als een snapshot beschouwen ?

Comment

Kom op Control, hard? De laatste tijd kom je in SC teveel foto's tegen waar fotografen zelf van hun foto zeggen dat hij technisch niet okay is en deze meneer was zelfs wat verveelt bezig.
                Ik persoonlijk vind de kin wat minder interessant dan de ogen, dus voor mij ligt de DOF helemaal niet goed. Het zal wel weer artistiek verantwoord en heel kunstzinnig zijn, maar ik zie liever foto's waar aandacht en tijd aan is besteed.

Comment

Ik lees het als verveeld zijn met exames, geen tijd om een model te vinden, dus zelf poseren. SC is voor de foto's die je zelf als je eigen beste foto's beschouw toch ?

Ik had het liever zonder de rook en toning gezien, met scherpte op het oog. Compo en dichtgelopen zwart vind ik persoonlijk wel leuk.
                  Samuel De Rycke

Comment

Working...
                  X