Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik vind hem mooi. Had alleen het model iets minder naar links laten kijken ( haar ogen laten wegdraaien ), zodat er iets minder oogwit was. Maaarja, wie ben ik
Mooie vrouw en mooie foto!
Haar rechtarm (links op de foto) had misschien wel een tikkeltje lichter gemogen.
En met de commentaar van Tomazz ben ik het ook wel een beetje eens.
persoonlijk had ik de middelste roze band iets hoger geplaatst.
dit was bevorderlijk geweest voor de symmetrie maar vooral haar taille was iets meer uitgekomen.
Dit alles is puur mijn persoonlijke smaak en doet op zich geen afbreuk aan de foto
www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
Bwah, dat wegkijken : het is waar, maar het moet ook niet altijd hetzelfde zijn, dus
Ik vind dat licht eigenlijk helemaal niet zo verkeerd hoor
Prachtige madame (als dat al is toegestaan in commentaar)
Goede casting hoor en ook de sjaal & broek vind ik qua kleur en styling goed gevonden.
Voor mij minder goed op fotografisch vlak;
- borsten zijn helderder belicht dan het gezicht trekken constant alle aandacht weg.
- frontale pose mag; maar dan heb ik persoonlijk liefst dat de schouders op dezelfde hoogte staan. (geen 1 cm verschil zoals hier)
- de armen lijken veel donkerder dan de rest van het lichaam.
- contact met de kijker is verdwenen; hoofd een beetje meer richting camera was volgens mij beter geweest..
Of de foto en pose nu technisch perfect zijn vind ik niet belangrijk hier.
Het is een mooie plaat van een prachtig model!!
En oh, oh, wat een lijntje, wat een koppie en wat een paar prachtige borsten!!
Styling vind ik best leuk.
Pose : te gewoon, brengt geen extra spanning in de plaat.
Licht : niet slecht maar te gewoon. Had je nu meer gebruik gemaakt van de zijkanten van het licht en het wrap-around effect van je lichtbron, dan had je veel meer afval van je licht gehad en een dramatischer en spannender effect gekregen. Tevens krijg je veel meer accenten...
ik begrijp de houding van het hoofd en de expressie niet, maar het duurde wel even tot ik naar haar gezicht keek.
Ik volg Pete over het licht: het zit goed, maar gewoontjes en braafjes. Op zich niet zo heel erg, dat roze geeft op zich voldoende spanning in het beeld.
Comment