Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel veel te ontdekken in dit beeld en zeer mooi ingetogen kleurenpalet. Klein detail die me direct opviel, zijn die schoenen die niet in het plaatje passen.
Heel veel te ontdekken in dit beeld en zeer mooi ingetogen kleurenpalet. Klein detail die me direct opviel, zijn die schoenen die niet in het plaatje passen.
Ist waar? zal aan m'n heel modebewuste vriendin liggen, waardoor ik veel mee moet gaan shoppen. die moderne schoenen vallen uit de toon Anders uitstekende foto.
weet niet waarom, maar vind het model niet in het plaatje passen.
begrijp me goed, de opname zelf is OK.
denk het gezichtje en die ogen?
grt,bouk.
Ik denk dus dat ze uit de toon valt door de schoenen en de kleding - ze passen niet in het geheel. ten minste dat is het eerste wat mij opviel.
Model vind ik wel heel leuk en de hele setting ook!
Comment