Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De foto op zich ziet er wel goed uit. Het enige is dat ik haar pose erg ongemakkelijk vind overkomen. Ziet er niet zo soepel uit.
Te verstrakt of verkrampt.
Last edited by Jackalope; 26 augustus 2010, 14:31.
Reden: Toevoeging
De titel: Ik dacht eerst, zou hij nu een zelfportret gemaakt hebben. Dan toen ik de foto zag schoot er mij een beeld te binnen en ik dacht... draagt die man zulk een body's. 't Zal wel aan mij liggen zeker.
Normaliter vind ik je werk altijd zeer professioneel, mooi, goed afgewerkt maar in dit plaatje zie ik het niet. Ik snap het niet echt denk ik
-De lichaamspose is wat raar gekozen, je ziet niet veel boeiends van het model en het doet haar dijen en heupen te prominent overkomen komt haar silhouette niet ten goede
-De harde schaduwen storen niet echt, maar het feit dat haar schoenen en begin van het been uitgebrand zijn wél.
Vind het een van je mindere platen, maar zoals gezegd is het andere werk wel oké
Groetjes
-ook het feit dat ze wat 'doorzakt' en niet goed rechtop staat
Normaliter vind ik je werk altijd zeer professioneel, mooi, goed afgewerkt maar in dit plaatje zie ik het niet. Ik snap het niet echt denk ik
Ik denk dat je je niet teveel moet afvragen of je een beeld snapt of niet.
Het moet je raken of niet.
Ik kan alle musea aflopen waar honderden schilderijen hangen (of kunststukken staan) die meer dan 50 miljoen kosten en dan vraag ik me waarschijnlijk hetzelfde af als jij ...
Als dit plaatje het voor jou (of anderen) het niet doet, no problem hoor
Meisje deed exact wat ik van haar vroeg, incl. doorzaken, pose enz.
Als ik iets maak waar ik blij mee ben kan ik niet van een ander verwachten dat hij/zij dat ook is ... ik kan het alleen maar hopen
Comment