Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het meisje en de muur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het meisje en de muur

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht

@Sjonnie...denk je werkelijk dat je "allen de ogen hebt geopend" met je opmerking? Of zou het misschien zou zijn dat het ons geen zier kan schelen dat er photoshop in het spel is...?

Een foto afkraken, puur omdat er photoshop gebruikt is is voor mij gewoon "not done" geef dan aan, zoals Caleido deed, waarom je de opmerking plaats...

Maar goed ik zal wel gek zijn, as usual.
    Op je vraag is mijn antwoord : ja ik denk dat ik inderdaad een aantal mensen de ogen geopend heb.Op Caleido na kan ik verder uit andere reacties niet opmaken dat er iemand voor mij heeft getwijfeld aan de echtheid van deze foto.Jij wel ?

Hoe kun je nou een foto serieus beoordelen en zeggen dat het je geen ''zier'' kan schelen of er gephotoshopped is of niet ? Als het erbij vermeld was dat het om een photoshop compositie ging dan had ik op dat punt niks te melden.

Jij hebt blijkbaar een andere mening over hoe men reacties op foto's moet geven.Prima. Als we allemaal soortgelijke reacties gaan plaatsen dan wordt het ook saai denk ik.En ''afkraken'' is nogal overdreven voor een opmerking als ''leuk gephotoshopped".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
      Vooral, maar dan vooral niets aan croppen hoor, het bovenste stukske decor en lucht, en onderste beetje groen, maakt de foto perfect af

T'is dus wel een speciaaltje, ...en das prima !

Grtz, D.
      Helemaal mee eens.

grtjs Wim
      "The important thing is not the camera but the eye..............

but the camera helps "

Comment

Natuuurlijk is het ordinair knip en plakwerk (wel allebei fotos van mezelf overigens)
        En ik wil helemaal niks verzwijgen hoor!!
        Op een ander forum had ik ze dan ook geplaatst met de vraag: "geloofwaardig of niet?"
        Het leek me wel eens interressant om deze vraag nu weg te laten. Dan blijkt het dat de hersens van velen werken als: vind ik het mooi of niet, en hoe vind ik het mooier.
        Pas als iemand begint te roepen: het klopt niet !! krijg je de discussie van inderdaad, foei. Persoonlijk vind ik altijd de primaire reactie het belangrijkst.
        Wel interresant niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht
          Op een ander forum had ik ze dan ook geplaatst met de vraag: "geloofwaardig of niet?"
          Het leek me wel eens interressant om deze vraag nu weg te laten. Dan blijkt het dat de hersens van velen werken als: vind ik het mooi of niet, en hoe vind ik het mooier.
          Pas als iemand begint te roepen: het klopt niet !! krijg je de discussie van inderdaad, foei. Persoonlijk vind ik altijd de primaire reactie het belangrijkst.
          Wel interresant niet ?
          Mja in dit forumonderdeel gaan de meeste er van uit dat het géén knip & plakwerk is. Ze zien wel iets dat niet klopt, maar gaan er bijvoorbeeld van uit dat dit door de uitgekiende "belichting" komt en zeggen er dus niets over. Of wachten af

Leuk voor ons dat je je psychologisch onderzoek op BD post

Comment

@Caleido...vond de dubbelquote wel toepasselijk (want jouw post geeft veel beter raad of richting...)

En idd...er zijn ook vele andere korte reacties, veelal positief...dan is toelichting ook niet altijd nodig. Mijn mening is dat als je "commentaar" levert (in de negatieve...of kritisch opbouwende zin) je dit ook moet onderbouwen, anders heeft niemand er wat aan en zouden we afkunnen met een stemknop "ja" of "nee".

@Sjonnie17...let's agree to disagree

Let's talk about the picture again...

Ik blijf het een sterk beeld vinden
            Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Working...
            X