Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Maaruh.., het lijkt misschien zo, maar de handen die je ziet zijn van Judy zelf, en niet gemonteerd. Ze hield haar handen echt zo tegen haar hoofd.
Er is wel gemonteerd aan de foto, maar ze had echt haar handen zo
poeh !! heb ik effe geprobeerd, maar zij is leniger dan ikke
Een pracht van een foto maar een KEMEL van een taalfout!!! (Lose met 2 o's???)
Er wordt zo vaak engels gebruikt, maar al even vaak stikt het van de taalfouten
Tja, dat hebben we intussen HIER besproken. Da's ChitChat en heeft in se niets te zien met de foto, maar uiteindelijk schrijf ik net hetzelfde in post #27.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Een pracht van een foto maar een KEMEL van een taalfout!!! (Lose met 2 o's???)
Er wordt zo vaak engels gebruikt, maar al even vaak stikt het van de taalfouten
Vind de foto op zich mooi maar dit heeft "nada" meer met fotografie te maken en hoort hier in dit forum onderdeel niet thuis,sorry !
En waarom als ik vragen mag? Is daar een ondertoon van jalouzie te bespeuren?
Zie hier dikwijls shoots van modellen die ergens in de natuur genomen werden met natuurlijke lichtomstandigheden. Zie ook veel snapshots van nieuwgeboren modelletjes.
Het motto van dit forumonderdeel is
Plaats hier je beste foto's van modellen, studio of glamour
En in die omstandigheden beantwoordt de originele posting dus totaal aan de voorschriften.
Dat er extra behandelingen op uitgevoerd werden maken eveneens geen uitzondering want die zijn legio op de meeste postings van plastic babes die hier getoond worden.
De nabewerking hier wijst op vakmanschap van de poster.
Comment