Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tess
Collapse
X
-
-
Re: Tess
Jummie .. like de bewerking
(cm of 1-2 van onder croppen)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
bedankt voor de reacties.
Van da croppen, daar kan ik wel inkomen.
Maar ik hou graag mijn 2/3 verhouding en dan zou ik aan de zijkant(en) teveel kwijt spelen.Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment
-
Sorry maar dit is er toch ver over, tenzij je dit graag ziet natuurlijk maar wat heeft dit in godsnaam nog met fotografie te maken ?????
Deed me onmiddellijk denken aan zo'n rubberen pop waar we op school onze hartmassage op oefenden. Ze ziet eruit alsof ze dit ook kan gebruiken. Maar ja, je bent vrij natuurlijk om je daar niks van aan te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk berichtSorry maar dit is er toch ver over, tenzij je dit graag ziet natuurlijk maar wat heeft dit in godsnaam nog met fotografie te maken ?????
Deed me onmiddellijk denken aan zo'n rubberen pop waar we op school onze hartmassage op oefenden. Ze ziet eruit alsof ze dit ook kan gebruiken. Maar ja, je bent vrij natuurlijk om je daar niks van aan te trekken.
Comment
-
-
Ook mijn gedacht hoor, waarom zou dit geen fotografie zijn ?
Speciaal dat wel, maar ik kan het wel smaken
Ik zou toch de lippen ietsje meer laten doortekenen en ik volg voor het cropjeGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Nog eens terug komen kijken....op zich is het eigenlijk best wel een fijn plaatje (het gelaat)...enkel op sommige plekken zou ik toch graag wat meer details willen zien...ofwel minder blur, zoals het armbandje, zijkant arm, scheiding arm/been, scheiding benen...Mijn objectieven zijn all round...
Comment
Comment