Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Een mooie hoor ....schertpe ook ok...enige dat ik "mis" is van naverscherpen na het verkleinen...dus zou nog 10% verscherping overheen kunnen, maar is zeker niet onscherp...
Heb wel twijfels over de vleugeltjes...maar dat is meer omdat dat al zovaak gedaan wordt...
Heb wel twijfels over de vleugeltjes...maar dat is meer omdat dat al zovaak gedaan wordt...
Mooie geblurde dames in lingerie ook....toch blijft het velen boeien Ghehe.
Tuurlijk is het een afgezaagd iets...vleugeltjes. Maar elk klein meisje is er weg van en het is zo geinig om te proberen het NET even anders te fotograferen.
Ik volg Paly....het standpunt vind ik top (wat een schattig meisje trouwens!) Het licht valt net even te laag. Maar....super lieve foto
bedankt allemaal, de belichting daar ben ik vollop in de leer...dus de tips zijn zeker welkom, om volgende keer op te letten. De ogen zijn scherp , bij mij toch...
Het geheel is redelijk soft, maar dat was de bedoeling... bij baby'tjes hoort het toch zacht
de vleugeltjes, jaaa das een kwestie van smaak, als de mama maar kontent is zeker
Comment