Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wowie.. leuk meisje , leuke styling, lekker licht en oog voor detail! Prima plaatje imho.
vignetering iets te nadrukkelijk aanwezig en ik vraag me af of deze plaat dit nodig heeft. Maar dat moet je lekker zelf weten
wowie.. leuk meisje , leuke styling, lekker licht en oog voor detail! Prima plaatje imho.
vignetering iets te nadrukkelijk aanwezig en ik vraag me af of deze plaat dit nodig heeft. Maar dat moet je lekker zelf weten
Nice
jep, vind ik ook. voor mij de vignetering ook iets minder als het kan
Je hebt beslist een prima oog en daarbij feeling bij het kiezen van de juiste opnamehoek. De bank leidt het oog van de kijker naar de mooie benen van het buurmeisje. Vervolgens valt het nonchalence op in de opengeklapte laars.
De sierlijke band en de gedrapeerde kraag voeren de blik verder naar het knap gezichtje.
Proficiat voor je buurmeisje,die weet hoe ze zich moet kleden en jezelf voor de knappe benadering van deze opname.
Vignetering is idd wat storend maar het is en blijft zeker een knap plaatje.
Comment