Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isabel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Isabel...

    Gisteren tijdens een shootje op lokatie , deze foto genomen van dit opkomend model , dan eens wat met de schuifkes gespeeld in lr , en lichte korrel over portret gezet.
    Dit is het resultaat...

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Isabel...

    Hoi,
    Leuke foto, maar het 90° draaien ligt me persoonlijk niet (als dit de bedoeling was).
    't Is origineel, maar dwingt de kijker toch de nekpijn op.
    Grtz,
    S.
    Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

    Comment


    • #3
      Re: Isabel...

      Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk bericht
      Hoi,
      Leuke foto, maar het 90° draaien ligt me persoonlijk niet (als dit de bedoeling was).
      't Is origineel, maar dwingt de kijker toch de nekpijn op.
      Grtz,
      S.
      same feeling.
      Los daarvan vind ik de toning en contrasten wel fijn, maar het doet haar huid geen goed welke nu erg vlekkerig overkomt.
      Als je dit soort grappen gaat uithalen met een plaat, zal je ook de huid moeten aanpakken met healing en/of dodge en burn om het weer in balans te krijgen. Het wordt nu erg geaccentureerd. Jammer
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: Isabel...

        Ik volg Jorgen.....de huid lijkt door de bewerking pokdalig (wat het model niet is)
        Zonde!

        Comment


        • #5
          Re: Isabel...

          zelfde mening..
          grts Peter
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment


          • #6
            Re: Isabel...

            Bedankt. Heb juist mijn nek verrokken . Vind de toning niet zo maar dat is puur smaak. Worstel hierzelf ook mee. Wat jij mooi vind, vinden anderen misschien niet mooi.

            Comment

            Working...
            X