Op mijn scherm is het voorhoofd niet overbelicht....wel flink belicht, maar niet over!
Details van de huis zijn goed zichtbaar, zie geen data-loze witte vlekken.
Hier zie ik ook niet direct echte "over"belichting...nog prima binnen het aanvaardbare voor mij. Als er dan iets over "over"belicht geroepen moet worden zouden dat, volgens mij, eerder de bloemen zijn.
Aan hem zie ik wel dat hij verliefd is. Vraag me wel af of zij nu verliefd is op haar echtgenoot of de fotograaf met deze blik?
Het geeft in ieder geval een prachtig plaatje, met heerlijk fijne scherptediepte.
Heb wel het idee dat hij nog net ietsje verscherping kan gebruiken na verkleinen...
Op mijn scherm is het voorhoofd niet overbelicht....wel flink belicht, maar niet over!
Details van de huis zijn goed zichtbaar, zie geen data-loze witte vlekken.
Mooie foto, fijne kleuren
hier ook geen overbelicht voorhoofd en scherm is gecalibreerd met Spyder 3.
en wat verliefd zijn betreft. Volgens mij is zij meer bezig model te wezen en kijkt liever in de lens dan in de ogen van haar geliefde.
Heb dit eens mogen meemaken met een trouw ook. Is vervelend maar mouw aan gepast door te werken met 2de fotografe vanop afstand ;-)
Maar ik vind de lichtinval gewoon niet mooi, en dat is een andere zaak.
Ook de blik van de bruid is niet geweldig te noemen op deze foto.
Verder zou ik persoonlijk er een stuk afdoen bovenaan, komt de foto toch al iets beter tot zijn recht.
Comment