Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In de verf gezet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• In de verf gezet.

Model: Alexandra Schouteden
    MU: Chana Bertens
    Haren: Ilka Vermeiren
    Retouch: Niels Nuyts & Kurt Vandeweerdt (ikzelf, red.)
    . fashion & artist photography
    . www.kurtvandeweerdt.be
    . twitter . facebook . flickr

Re: In de verf gezet.

goed en een knappe belichting.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Zeer mooi! Een dikke proficiat aan de MU ook, die "verfspatjes" zouden van mij wel een nieuwe trend op feestjes mogen worden, mooi kleurrijk!

Comment

Gewoon goed

(persoonlijk laat ik het haar liever aan de andere kant over de schouder vallen, maar dit kan ook.)
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

[Thanks]

MU: Ik had eigenlijk een ander idee van make-up. Het was voor de MUA ook iets nieuws, maar ik ben zeker tevreden met het resultaat!

Haar: Jep, zit iets in. Ik meen mij te herinneren dat de haarstyliste ook graag wat wou laten zien. Haarbandje van eigen haar. Maar ik heb er verder ook niet bij stilgestaan of het ook mooi zou zijn aan de andere kant. Ik vond dit wel goed. Daarmee dat ik niet veranderd heb over de andere schouder. But, i'll keep that in mind, though!

[/Thanks]
          . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Das gewoon een kwestie van veel doen en dan zie je dit soort dingen tijdens het schieten. Paar voor en een paar met haar naar achter. Probeer altijd model haar nek te laten zien (lukt niet altijd en hoeft ook niet, maar heeft vaak z'n voordelen)
            En make-up bespreek je ook vaak van te voren om achteraf problemen te voorkomen. Voor de shoot via e-mail. Even doornemen wat de bedoeling is met styling, make-up and hair. Moodboard helpt dan ook. (voorbeelden verzamelen en uitwisselen)

Maar licht en bewerken beheers je dus dat zit goed
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ja, de make-up was wel op voorhand afgesproken, maar aangezien het ook nieuw was voor haar - wat ik wou doen - werd het een tryout. Dus, niet wat ik oorspronkelijk wou, maar ik vond het toch zeker geslaagd!
              Verder bespreek ik mijn shoots altijd wel goed, hoor. En ik heb een hele map bij met voorbeelden. Plus, ik zoek voor de shoot in kwestie ook nog afzonderlijk naar voorbeeldfoto's. Dus, op dat vlak ben ik altijd wel goed voorbereid. Net als het "team" samenstellen. Daar hecht ik toch ook belang aan... Maargoed, die kleine details kunnen inderdaad nog beter... Enfin, er kan zoveel nog beter, ze. Maar we doen ons best!
              Thanks!
              . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Knappe foto Kurt! En zeer mooi werk van de MUA.
                Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cosnovitz Bekijk bericht
                  Ja, de make-up was wel op voorhand afgesproken, maar aangezien het ook nieuw was voor haar - wat ik wou doen - werd het een tryout. Dus, niet wat ik oorspronkelijk wou, maar ik vond het toch zeker geslaagd!
                  Verder bespreek ik mijn shoots altijd wel goed, hoor. En ik heb een hele map bij met voorbeelden. Plus, ik zoek voor de shoot in kwestie ook nog afzonderlijk naar voorbeeldfoto's. Dus, op dat vlak ben ik altijd wel goed voorbereid. Net als het "team" samenstellen. Daar hecht ik toch ook belang aan... Maargoed, die kleine details kunnen inderdaad nog beter... Enfin, er kan zoveel nog beter, ze. Maar we doen ons best!
                  Thanks!
                  Ik vind het ook geslaagd hoor. Vaak zie je exreme visa in combi met foute styling en accessoires terwijl de aandacht eigenlijk naar visa moet. HIer is het mooi in balans en is de rest rustig. Dus niks aan het handje hoor
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Mooie dame, mooie make up
                    Idd mooie rustige plaat en het is er zeker niet over. Kan zo het magazine in.

Wat ik me bij dit soort foto's wel eens afvraag is hoeveel uur jij daar dan zit te wachten totdat de styling helemaal klaar is. Die ene beauty dish zal ondertussen al wel een tijdje hebben klaar gestaan zeker ??
                    Groeten Dirk
                    Website : http://www.gakrid.be

Comment

Kortom , een zeer mooi beeld Kurt

jeannot

Comment

Merci'kes!

@gakrid: Die stond idd al efkes klaar... Ik heb toen ook heel lang mogen wachten! Het langste tot nu toe... Dat werd ook nog voorafgegaan door het te laat komen van Alexandra door een hevige stortbui. Ja, toen heb ik daar wel efkes met mijn vingers staan draaien... En als toetje kreeg ik nog problemen met het licht toen we eraan wouden beginnen! Man, frustrerend! Maar al bij al, gezien de omstandigheden en de verkorte duur van de shoot zelf, is het toch nog een geslaagde shoot geworden!
                        . www.kurtvandeweerdt.be

Comment

Working...
                        X