Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sleeping
Collapse
X
-
-
Re: Sleeping
De foto ansich is leuk maar de bewerking doet mijn persoonlijk huiveren. Tis net alsof het kind een behaarde rug heeft.
Nagels van de persoon die het kind vasthoudt, zien er ook niet verzorgd en flatterend uit. SowwieGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDe foto ansich is leuk maar de bewerking doet mijn persoonlijk huiveren. Tis net alsof het kind een behaarde rug heeft.
Nagels van de persoon die het kind vasthoudt, zien er ook niet verzorgd en flatterend uit. Sowwie
Hieronder de kleurenversie
Last edited by Eline342; 14 augustus 2010, 18:47.
Comment
-
Okay dan heb ik niks gezegd. Meestal komt dit effect door een te harde bewerking maar het effect wordt hier verstevigd.
Tip is dus wel als je dit soort dingen doet je moet proberen om de onflatterende dingen te voorkomen. (mits het de personen in kwestie niet uitmaakt en ze zo op de plaat willen zoals ze zijn)
Excuus mocht ik iemand hebben gekwetst. Meestal begin ik niet over de persoon in kwestie, maar ik vind bij dit soort platen een zachtere benadering mooier.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtOkay dan heb ik niks gezegd. Meestal komt dit effect door een te harde bewerking maar het effect wordt hier verstevigd.
Tip is dus wel als je dit soort dingen doet je moet proberen om de onflatterende dingen te voorkomen. (mits het de personen in kwestie niet uitmaakt en ze zo op de plaat willen zoals ze zijn)
Excuus mocht ik iemand hebben gekwetst. Meestal begin ik niet over de persoon in kwestie, maar ik vind bij dit soort platen een zachtere benadering mooier.
Door het posten hier heb ik door zo'n commentaren als die van jou al heel veel bijgeleerd, wat de bedoeling toch is. Je moet je zeker niet excuseren. De bewerkte foto is al van de harde schijf verdwenen. Bedankt
Comment
-
De gekleurde versie is mooi
De zw-wbewerking laat de baby en de vingers van vaders er erg ongezond uitzien
Comment
-
Comment