Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sleeping

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sleeping

Re: Sleeping

De foto ansich is leuk maar de bewerking doet mijn persoonlijk huiveren. Tis net alsof het kind een behaarde rug heeft.
    Nagels van de persoon die het kind vasthoudt, zien er ook niet verzorgd en flatterend uit. Sowwie
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      De foto ansich is leuk maar de bewerking doet mijn persoonlijk huiveren. Tis net alsof het kind een behaarde rug heeft.
      Nagels van de persoon die het kind vasthoudt, zien er ook niet verzorgd en flatterend uit. Sowwie
      Het kind heeft ook een behaarde rug en de vingers van de persoon zijn zo. De vader is een harde werker en krijgt zijn handen niet zuiver. Het kindje zelf is nog maar negen dagen oud waardoor de dons. De kleurenversie is beter maar wilde de mening over deze bewerking. Niet dus.
      Hieronder de kleurenversie
      Last edited by Eline342; 14 augustus 2010, 18:47.

Comment

Okay dan heb ik niks gezegd. Meestal komt dit effect door een te harde bewerking maar het effect wordt hier verstevigd.

Tip is dus wel als je dit soort dingen doet je moet proberen om de onflatterende dingen te voorkomen. (mits het de personen in kwestie niet uitmaakt en ze zo op de plaat willen zoals ze zijn)

Excuus mocht ik iemand hebben gekwetst. Meestal begin ik niet over de persoon in kwestie, maar ik vind bij dit soort platen een zachtere benadering mooier.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Okay dan heb ik niks gezegd. Meestal komt dit effect door een te harde bewerking maar het effect wordt hier verstevigd.

Tip is dus wel als je dit soort dingen doet je moet proberen om de onflatterende dingen te voorkomen. (mits het de personen in kwestie niet uitmaakt en ze zo op de plaat willen zoals ze zijn)

Excuus mocht ik iemand hebben gekwetst. Meestal begin ik niet over de persoon in kwestie, maar ik vind bij dit soort platen een zachtere benadering mooier.
          Beste MadMax,
          Door het posten hier heb ik door zo'n commentaren als die van jou al heel veel bijgeleerd, wat de bedoeling toch is. Je moet je zeker niet excuseren. De bewerkte foto is al van de harde schijf verdwenen. Bedankt

Comment

De gekleurde versie is mooi
            De zw-wbewerking laat de baby en de vingers van vaders er erg ongezond uitzien

Comment

Working...
            X