Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
turtles
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: turtles
Leuk uitgevoerd maar niet perfect bij de vogels hier en daar.
Zou deze ook wel eens alleen met de jongen in het water willen zien, iets uit het midden naar links. Denk dat die dan ook al heel sterk is.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
ik heb voor mezelf een stap gemaakt van zwart wit collages naar kleur. zwart wit is minder moeilijk, omdat je dus geen rekening hoeft te houden met kleur. kleur is een grotere uitdaging maar foutjes vallen sneller op.
t is nog verre van perfect, de belichting en zo, idd..
t is trouwens mijn zoontje. in de camargue
Op mijn scherm zie ik geen echte halo's, waar zie je ze?
bedankt voor de commentaren! kan ik iets mee.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tompie Bekijk berichtOp mijn scherm zie ik geen echte halo's, waar zie je ze?
Over PS-werk kan veel gemuggenzift worden (het zijn maar details), het blijft een hele toffe foto!
Comment
-
de meeuwen en de schildpadjes zijn erin gestopt. M'n zoontje niet, stond daar.
K heb wel lang gezocht om dit kleur te bekomen, en wat texturen en zo opgeplaatst. kzie ze nu ook, idd.slordigheid. kwilde een koele kleur, en z'n huidje moest wit zijn. ben wat aan het stoeien met ps, voor een nieuw project waar ik in september mee wil starten.
bedankt!
Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snowcat Bekijk berichtOver PS-werk kan veel gemuggenzift worden (het zijn maar details), het blijft een hele toffe foto!
Dus ik treed mijn voorgangers bij, het gephotoshop is wat slordig en voor verbetering vatbaar (de onderste schildpad met een flue groene rand? etc...). Maar het concept en het beeld is zeker de moeite waard.
Dacht de eerste seconden dat het niét gephotoshopt was, maar de meeuw linksonder gaf het weg. De schaduw klopt niet en is ook een pak donkerder dan de andere.
Blik van de jongen is geniaal alleszins.
Comment
-
Mij doet het denken aan die oude postkaarten en dat vind ik heel leuk
Het surrealistisch shopwerk voegt daarbij toe aan mijn glimlach en dan ga ik dus niet liggen pieren of het PS werk tot in de puntjes af is (om helemaal top te zijn, moet dat natuurlijk wel)Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
Moest je interesse hebben , op 1X.com staan veel "collage" foto"s ( onder de noemer creative edit). Een ongelofelijke bron van inspiratie en kennis vind je daar, en de diverse fotografen vertellen je graag hun geheimen en helpen iedereen als je dat vraagt. Een aanrader!
groetjes,
Luc
Comment
-
Ik vind dit "leuk" gedaan maar niet perfect. Ben het eens met de opmerkingen over de halo's. Ik zie ze ook.
Ik vind hem ook nogal bleek maar ik zag dat dat je bedoeling was.
Groeten, BertNikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
www.bertofotografie.be
Comment
-
aan iedereen, bedankt voor de comments! kan ik iets mee..
Ik moet nauwkeuriger photoshoppen, dat is duidelijk
ObiWan, merci voor de tip! ik heb es gekeken en me onmiddellijk lid gemaakt. schitterende site! echt bedankt!
Comment
Comment