Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
front is wel goed, maar die wazige benen die in een overbelichte lucht zweven vind ik niet zo geslaagd hoor.
denk dat je F2.8 hier debet aan is.
grt,bouk.
Last edited by bouk; 4 augustus 2010, 16:54.
Reden: ';,./
Thx Bouk voor de reactie..
Ik kan je raad mss wel volgen, maar het was daadwerkelijk de bedoeling om de voeten wazig te krijgen.. Ik wou haar hoofd scherp en de rest wazig..
Zal de volgende keer mss eens beide proberen
@ PDH65 : Ik begrijp niet echt uw reactie, het gaat over zijzelf die aan het dromen is, niet over ik die droomt over haar. Ik versta dan niet zo goed waarom deze foto niet in z/w mag? Ik vond de foto persoonlijk meer sfeer geven in z/w dan in kleur..
Wil gerust eens de kleurversie tonen, maar toch begrijp ik die reactie niet zo goed.
In ieder geval, beter zo een reactie, dan geen reactie
Thx Bouk voor de reactie..
Ik kan je raad mss wel volgen, maar het was daadwerkelijk de bedoeling om de voeten wazig te krijgen.. Ik wou haar hoofd scherp en de rest wazig..
Zal de volgende keer mss eens beide proberen
@ PDH65 : Ik begrijp niet echt uw reactie, het gaat over zijzelf die aan het dromen is, niet over ik die droomt over haar. Ik versta dan niet zo goed waarom deze foto niet in z/w mag? Ik vond de foto persoonlijk meer sfeer geven in z/w dan in kleur..
Wil gerust eens de kleurversie tonen, maar toch begrijp ik die reactie niet zo goed.
In ieder geval, beter zo een reactie, dan geen reactie
Grtjs
het zal wel aan mij liggen, ik dacht bij het lezen v/d titel aan een kleurige foto.
Vignettering zoals donkere randen ofzo?
Kwa contrast, ik ben niet echt een durver in contrast en dergelijke steken, omdat mijn scherm niet gekalibreerd is en heb al paar keer gehoord dat er soms teveel contrast inzit, dus ben ik dit wat geminderd.. Mss omdat het een zwart wit is, ik kan daar wel inkomen!
Bedankt voor de reactie..
@ PDH65 : hij is gepost om er comment op te zetten é, iedereen heeft zo zijn smaken
Comment