Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Super plaat, schaduw aan de neus stoort mij ook helemaal niet.
Wou dak zo'n plaat van mezelf had.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Awel ik zal da es doen, nog effe mijn haar langer laten groeien en we spreken es af. Bedankt alvast.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Tja deze plaat ..ik blijf er steeds op terug komen..Prachtige omzetting en mooie look van de macho..Wie zou er niet blij zijn met deze plaat als aandenken...
Oops ik had al gereageerd.....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Oops ik had al gereageerd.....
Ge zijt niet alleen jong, ik kom er elke dag ne keer naar kijken
En die naam.. prachtige naam vind ik het.. 'Nolan', moet ik onthouden voor 't geval er hier nog een jongen zou komen...
Comment